S.Bjørkås Posted January 23, 2009 Posted January 23, 2009 lurte på om mann må til med fjærklemmer når mann skal dette? greit å vite før jeg begynner å skru.
Olelink Posted January 23, 2009 Posted January 23, 2009 hvilke fjærer skal du skifte da? forran, bak eller alle ?
D.Toft Posted January 23, 2009 Posted January 23, 2009 framme, ja, fjørene er så utrolig lang. eg demonterte på en e46 uten klemmer, han som eide bilen fikk fjøren rett i trynet.. hehe
Olelink Posted January 23, 2009 Posted January 23, 2009 framme, ja, fjørene er så utrolig lang. eg demonterte på en e46 uten klemmer, han som eide bilen fikk fjøren rett i trynet.. hehe ikke mange kroner for klemmer hos f.eks. biltema så greit å bruke klemmer hvis man har
D.Toft Posted January 23, 2009 Posted January 23, 2009 framme, ja, fjørene er så utrolig lang. eg demonterte på en e46 uten klemmer, han som eide bilen fikk fjøren rett i trynet.. hehe ikke mange kroner for klemmer hos f.eks. biltema så greit å bruke klemmer hvis man har eg hadde klemmer, men gadd ikke bruke dem gikk jo fint på E30 eg hadde men måtte krype til korset og bruke dem da
Recommended Posts