lagrinn Skrevet Januar 23, 2009 Skrevet Januar 23, 2009 Har nå funnet en ny gearkasse til bilen min, er det noe jeg burde bytte når jeg først har kassa og mellomakslingen nede? Blir montert shortshift når kassa først er ute.
Kentan-racing.com Skrevet Januar 23, 2009 Skrevet Januar 23, 2009 Nye pakninger dersom du ser at ting på kassa svetter eller lekker.. Simer ringen på veiva er greit å ha bytta bare for og ha det gjort.. sjekk clutch om den er fin eller snart gåen.. utløserlageret på clutchen å kan være kjekkt og bytte så slipper man lyd fra det..
lagrinn Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Skrevet Januar 23, 2009 burde kanskje nevne at bilen har gått 94000km og den nye kassa har gått 84000km, slik at dette blir tatt i betraktning.
Jonner'n Skrevet Januar 24, 2009 Skrevet Januar 24, 2009 hardykoblingen og den foringa på mellomakselen, hvis de er dårlige kanskje?
Lars89 Skrevet Januar 24, 2009 Skrevet Januar 24, 2009 Ville bytta clutch og giroverføringer (følger kanskje med shortshift?)
Azeton Skrevet Januar 24, 2009 Skrevet Januar 24, 2009 Hardykobling, girkasseforinger, foring til mellomaksel, Og alt av giroverføring <- blir slarkete ut a F fort som F
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå