Fixfax Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 Ønskes kjøpt, helst i nærheten av grenland Stor diff selvfølgelig Skal sitte på en 320 prefacelift bil med facelift motor og 260 kasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Januar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2009 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Januar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2009 up to the top Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2009 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Januar 25, 2009 Share Skrevet Januar 25, 2009 Har mellom aksel. Send meg en PM eller ring meg på 47304561 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2009 pm sendt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik_S Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 Bare et lite tips. Hvis du skal kjøre mye drifting, så slites en diffbrems ut rimelig kjapt. Ivertfall med original 25% brems. Jeg ville vurdert en god gammel sveise-sperre. Har det på min, og det funker som rakkern Billig er det og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 Bare et lite tips.Hvis du skal kjøre mye drifting, så slites en diffbrems ut rimelig kjapt. Ivertfall med original 25% brems. Jeg ville vurdert en god gammel sveise-sperre. Har det på min, og det funker som rakkern Billig er det og Skriver under på den, min diff har gjett seg på venstre sida...:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2009 sveisa diff er vel ubruklig og kjøre vanlig med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joacim Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 Sveisa sperre er gull det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik_S Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 sveisa diff er vel ubruklig og kjøre vanlig med? Det funker greit nok. Merker faktisk lite når jeg kjører vanlig. Men hopper og smeller litt når man tar U-sving og sånt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 Sveisa sperr er en vanesak, klart tære det litt ekstra på foringer osv men f... så artig det er Å får du nokken som KAN å sveise ryker dei aldri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå