Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Du sier at du ikke har fått beskjed om at pakka har kommet til posten, det er vel ikke Schmiedmann sin feil? :lol:

hehe...nei det er jo posten sin feil. Men det blir jo feil når jeg skal bli belastet for dette.. :?::?

Det blir jo egentlig ikke riktig at schmiedmann skal dekke dette heller, men når jeg kjøper et emblem til 350kr inkl frakt og ender opp med å betale 400kr uten å motta emblemett så er det jo noe feil et sted.. :roll:

Hadde de vært serviceinnstilte ville de sendt nytt.. og hvorfor sender de ikke sånt i brevpost. Rimelig for dem og kunde.

Skrevet
Du sier at du ikke har fått beskjed om at pakka har kommet til posten, det er vel ikke Schmiedmann sin feil? :lol:

hehe...nei det er jo posten sin feil. Men det blir jo feil når jeg skal bli belastet for dette.. :?::?

Det blir jo egentlig ikke riktig at schmiedmann skal dekke dette heller, men når jeg kjøper et emblem til 350kr inkl frakt og ender opp med å betale 400kr uten å motta emblemett så er det jo noe feil et sted.. :roll:

Håper virkelig du prøvde å fighte litt i etterkant :?:

Greit at 400kr er "lommerusk", men slikt blir prinsipp-sak for meg :evil:

Skrevet

og de er ikke billige som ble sakt tidligere her. sideskjørt pakke med lister til bilen min var 1000 kr dyrere enn hos BMW. er noe som ikke stemmer helt da. og da kommer nok frakt i tilleg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...