Gå til innhold

Min E39 og Nye E60! nå med Dynavin :-)

Ynot
 Share

Anbefalte innlegg

Ville vurdert å splitta lyktene og hatt film på linsene og ikke på ytterkapslingen.

Ellers ser bilen veldig bra ut! :)

ja det hadde nok sett best ut, men er jo ikke beregnet på å splitte de her faceliftlyktene, og nærlys linsen er jo ekstremt buet med, så det tror jeg hadde blitt vanskelig å få pent... samt da får en jo problemet med varme og plastfilm og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
Ville vurdert å splitta lyktene og hatt film på linsene og ikke på ytterkapslingen.

ja det hadde nok sett best ut, men er jo ikke beregnet på å splitte de her faceliftlyktene, og nærlys linsen er jo ekstremt buet med, så det tror jeg hadde blitt vanskelig å få pent... samt da får en jo problemet med varme og plastfilm og..

så en lik bil som din i avisa for noen dager siden kræsja,,,det var vell ikke du?????????????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så en lik bil som din i avisa for noen dager siden kræsja,,,det var vell ikke du?????????????????

nei min lever i beste velgående den :) hvor var det krasjet henne da? har ikke jeg sett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 11 months later...

Heisann!

etter en stund med lite aktivitet her, har jeg etter mye leting og litt flaks handlet meg en 04 520ia :D

bilen er ganske så pen å se til, litt bruksmerker er det jo, men det er jo en 8 år gammel bil da..

har noenlunde greit med utstyr, komfortseter,luke etc ikke den som er mest loaded da men!

bilen er gått 135tusen og vært godt vedlikeholdt!

er en drøm å kjøre og min e39 523ia føles ganske antikvert ut nå.... :-)

men her kommer noen mobil bilder iallefall!

ajii5t2l7hwruzfuh4xf.jpg

zt0swhv8x8z5vl8jz3d1.jpg

bmnfz5fztwxfow0t0328.jpg

1liiskn5dpi001j3irhs.jpg

Bilen står forøvrig på noen 19" CSL kopier av noe slag? nye dekk på de, so blir å beholde de

en stund tenker jeg :-)

ikke de store planene, annet at Dectane baklyker LCI look har jeg tenkt å handle inn, M5 baklist skal på, og har lyst på en frontleppe av noe slag?

hmm ser at det kan se ut som det er forskjellig farge på skinnet i bilen, men det er bare mobilkameraet som roter det til :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 9 months later...

Har da fått handlet Dynavin DVN-E60 og er meget fornøyd! etter litt plunder med første install gjekk install nr 2 helt etter boken og allt virket!

ser så og si orginalt ut og har da fått medispilling via USB bluetoothstreaming av musikk. innbygd handsfree fra Parrot(ifølge dynavin) navigasjon fra iGo! skal bestille meg DAB+ modul så sier jeg meg fornøyd! fulgte med en rikstv/mpg4 tv tuner men den har jeg ikke koblet til, siden jeg nok ikke kommer til å se på tv i bil aner jeg :-P

noen bilder her!

8l2lbtg2tgtd6759z0f3.jpg

5em5f4uzpdwp9dv58qr2.jpg

b6ntp89fe7wlxga6s6jl.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...