Galro Skrevet Januar 25, 2009 Skrevet Januar 25, 2009 Vi snakker om gamle biler i et rust-preget land med avgifter som sikret at slike biler var relativt sjeldne når de var nye. Når du setter veldig spesifikke krav, er det klart det kan være vanskelig å finne et godt eksemplar av hva måtte være ute etter. At det ikke finnes veldig mange gode 1988-modeller med facelift, bare to dører og takluke er egentlig ikke så veldig overraksende. Det betyr derimot ikke at e30 som sådan er sjeldne. Tar man bilens alder i betrakning, finnes det svært mange e30 i forhold til andre biler fra perioden. Generelt har andelen '80-tallsmodeller blitt redusert med årene, og det derfor naturlig at også e30 har blitt det. Jeg vil likevel stå fast ved at det finnes "mange" e30 selv i dag, bare søk i Google, se på forumet her eller gå til et hvilket som helst racing-stevne (det finnes til og med egne e30 serier).
Torek Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Skrevet Januar 25, 2009 skjønner ikke hvorfor dere gidder å syte så fælt over hva andre folk gjør med sine biler...bimmers.no ass Det må jo være du som er den dumme her, når du går inn på- og leser denne tråden når du VET hva den omhandler? NeonMuffler ass
Torek Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Skrevet Januar 25, 2009 Jo, til å være en såpass gammel bil finnes det hauer av dem. E30 er masseprodusert og er generelt ansett som flotte biler (ikke at jeg skjønner hvorfor, men det er annen sak), noe som har sikret at overraskende mange har overlevd. Tatt alderen i betrakning, finnes det usedavanlig mange e30-er selv her i salt-nirvana. Hvor mange tidlige Saab 900, Alfa Romeo 75, Citroen cx/gs, Peugeot 505, 80-talls Audi eller Renault 5 ser du ute i trafikken til sammenligning? Om Vinterbro er noen indikasjon på landet i sin helhet, ville jeg tippe at andelen e30 overstiger alle bilmodellene jeg nevnte (kanskje med untak av 900). Dette er det vanlige scenario, der en bil som var vanlig før plutselig forsvinner fra veiene (husker noen hvor mange eldre Saaber det var på midten av 90-tallet?). 3-serie har - i likhet med sin forgjenger, 2002 - blitt førstevalget til mange "entusiaster" når de skal velge bil. Jeg referer til "Oddis" sitt innlegg.
Galro Skrevet Januar 25, 2009 Skrevet Januar 25, 2009 Jeg referer til "Oddis" sitt innlegg. Da referer jeg til svaret mitt på oddis' innlegg.
Torek Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Skrevet Januar 25, 2009 Hehe..greit, for etter dette innlegget gidder jeg ikke å svare mer i denne tråden. Det eneste jeg sa var at denne E30'n blir ødelagt.. Om den blir finere eller ikke er opp til hver enkelt. Én ting som er sikkert er at den iallefall ikke lenger er original. Jeg synes også at E30 M3 er finere enn en "vanlig" E30 2-dørs, men jeg synes også at det er dumt å ødelegge fine eksemplarer som jeg antar dette var. Mulig jeg er kjedelig, men det er nå uansett min mening. Takk for meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå