Torek Posted January 24, 2009 Posted January 24, 2009 Litt synd dette her, egentlig.. Så jo ut til å være rimelig strøken. http://www.garaget.org/?car=121591
EirikL Posted January 24, 2009 Posted January 24, 2009 Hvis bilen var så strøken som det kunne se ut som, er det jo synd og sam å skjære den i småbiter. Har aldri skjønt hvorfor folk bruker fine eksemplarer til slike ombygginger. Gammelbilen min var uten en eneste rustflekk og fyren som køpte den av Vital skulle bredde og rasere hele greia. Fikk nesten vondt inni meg da jeg hørte det
Lars89 Posted January 24, 2009 Posted January 24, 2009 Har sett bedre eksemplarer blitt brukt til værre ting, men synd med bilen
Inline six Posted January 24, 2009 Posted January 24, 2009 Synd at et slikt pent eksemplar av original 325 blir brukt til et sånt prosjekt. Hvorfor ikke et røtent eks av en 316 el. lignende som likevel var på sitt siste vers.
Frode D Posted January 24, 2009 Posted January 24, 2009 Fordi da slipper man å sveiese rust vel. Skjønner at de velger karosseri som er strøkne. Men skal være helt enig med at det er kjipt at de gjør det. Spesielt med tanke på at det ikke finnes mange 325 90mod i strøken tilstand lenger
Johnny86 Posted January 24, 2009 Posted January 24, 2009 Skjønner at di bruker en hel bil jeg også, og synes det er synd en original hel og pen 325 forsvinner, men er ikke sikker på om jeg er enig i at dette kan kalles å ødelegge den.
///FredriK.S Posted January 24, 2009 Posted January 24, 2009 Synd med bilen... men skjønner de jo litt å da, blir jo mye lettere å slippe å fjerne rust osv....
Torek Posted January 24, 2009 Author Posted January 24, 2009 Skjønner at di bruker en hel bil jeg også, og synes det er synd en original hel og pen 325 forsvinner, men er ikke sikker på om jeg er enig i at dette kan kalles å ødelegge den. Øyet som ser, men jeg mener iallefall at når du begynner å kutte og skjære i karosseriet så det heter det "å ødelegge".
BreitBau Posted January 24, 2009 Posted January 24, 2009 Tehe.. Så når du kutter ut en skjerm og sveiser på en ny en fordi den forrige var rusten, så kalles det å ødelegge? Trodde det het å restaurere / utbedre skade jeg og det trodde jeg også var positivt.. Kommer jo an på hensikt og formål det da, om det er ødelegge eller ikke.. Var hvertfall det jeg trodde...
Torek Posted January 24, 2009 Author Posted January 24, 2009 Tehe.. Så når du kutter ut en skjerm og sveiser på en ny en fordi den forrige var rusten, så kalles det å ødelegge? Er du helt dum eller?
BreitBau Posted January 24, 2009 Posted January 24, 2009 Nei jeg bare skjønner ikke hvor du får logikken din fra.. Du sier: "jeg mener iallefall at når du begynner å kutte og skjære i karosseriet så kalles det "å ødelegge"." jeg ser ikke den altså.. Hva er det DU mener? All kutting og skjæring er å ødelegge, eller er det lov å få utbedre rust med å kutte vekk en bakskjerm og sveise på en ny original? Eller har du ødelagt den da? Er det å ødelegge når man valser? Siden man da ikke kutter og skjærer? Eller hva er finest på E30 da? M3 bredding over bakhjula eller sinnsyk valsing så de stakkars bakskjermene er tynne som løv? Bare prøver å tolke sitatet ditt? At alt skal være slik du har det? Eller er det lov til å forme linjer og litt selv? Den E30en var strøken den, men hvis det ikke er lov å kutte i strøkne biler, hvor gammel må den være før den er lov å kutte i? Jeg mener, en ny bil er jo også strøken? Å ødelegge noe er vel når du utfører en handling med ett objekt, som har ført til at resultatet etter handlingen var værre enn resultatet før handlingen.. Det det koker ut i, er at dersom du sier resultatet på bilen du linker til, er dårligere enn utgangspunktet, vil ikke det da si at du Syns E30 M3 er stygg? Eller at resultatet som ser ut som en M3 er likestilt med en ødelagt E30? Er alle E30'er ødelagte E30er?
bmwrasaren Posted January 24, 2009 Posted January 24, 2009 BreitBau: Du forstår lite. Det trådstarter mener er at det er synd å ta en orginal PEN E30 325 og bygge om til Replica M3. Forstår du nå? Å bytte en skjerm og erstatte den med en orginal er det ikke noe galt i, for da beholder du bilen i den orginal stand den er, men uten rusten Han som bygger bilen hadde helt sikkert fått mye mer for bilen i orginal stand, enn hva han får nå som det er glassfiber M3 breddere på den.
Bmwfanatic Posted January 24, 2009 Posted January 24, 2009 BreitBau er bare en kverrulant, trodde vi hadde fått med oss det
Torek Posted January 24, 2009 Author Posted January 24, 2009 Breitbau: "bmwrasaren" hadde ikke vanskelig for å forstå hva jeg mente, men det er mulig sånne som deg ikke VIL forstå? Mulig det har gått deg hus forbi, men E30 produseres ikke lenger, så derfor mener jeg at det blir dumt å ødelegge fine eksemplarer for å lage M3-replika av dem. Jeg synes ikke E30 M3 er en stygg bil, noe som jeg også tror du visste svaret på fra før, men igjen ikke VIL skjønne. Evt. at du bare skriver disse innleggene for å kverulere mest mulig? Ikke alle er like stor fan av plastic-fantastic som det du er vetu. Edit: BreitBau er bare en kverrulant, trodde vi hadde fått med oss det Ja, det kan virke sånn.
BreitBau Posted January 24, 2009 Posted January 24, 2009 Yeah Fikk ett innfall av kverulanten igjen Men seriøst, har ikke vært sånn på flere måneder nå.. hvertfall to Joda.. Skjønner hva du mener, skal ikke hisse deg opp noe mer.. Forøvrig er jeg helt enig.. Det ER synd og skam å ta en slike E30... Han kunne faktisk tatt en E30 som ikke såååååå ut, og pusset opp til ett fint eksempler.. Btw: Har vel ikke mer plastikk enn du har.. hvis du sikter til bredderne er de seff i glassfiber *smile*
Recommended Posts