Belden Skrevet Januar 24, 2009 Skrevet Januar 24, 2009 Heisann. Har en E34 93mod 520ia, som nekter å starte. Har målt spenningen fremme ved sikringen for bensinpumpa, og får ut 12-13 volt der. prøvde også å måle hvor mange ampere som gikk igjennom kretsen. Dette ble målt til 0. konkluderte dermed at bensinpumpa måtte være gåen. Har fått taki ny pumpe og sliter litt med å få ut den gamle for øyeblikket. har fått av peileenheten, men står litt fast på hvordan jeg skal få selve pumpen utav tanken. denne står montert nedi tanken i en slags brakett. Setter STOR pris på om noen kunne komme med tips slik ser det ut ned i tanken:
Aambakk Skrevet Januar 24, 2009 Skrevet Januar 24, 2009 Ta tak nedi bensintanken, der er to "clips" som du må trykke inn for og løsne den. Du kjenner clipsene når du kjenner etter =) Men de kan vere litt treige..Men du tar også ut "Ramma" rundt pumpa
Belden Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Skrevet Januar 25, 2009 Ta tak nedi bensintanken, der er to "clips" som du må trykke inn for og løsne den. Du kjenner clipsene når du kjenner etter =) Men de kan vere litt treige..Men du tar også ut "Ramma" rundt pumpa Takker for hjelpen. var dette jeg prøvde på først, men i frykt for å ødelegge noe var jeg ikke hardhendt nok. ny pumpe er montert, og bilen startet på første tørn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå