Gå til innhold

Xeont's e34 520i:) zito zeus, sotet ruter

Xeont
 Share

Svart Eller Sølv senter på felg?  

6 stemmer

1. 1. Svart Eller Sølv senter på felg?

• Svart
      4
    • Sølv
      2
    • Annet
      0

Anbefalte innlegg

Grattis med en fin førstebil :D Tror du vil bli fornøyd med byggkvaliteten på E34 for den skal være veldig god. Og fargen var slett ikke den verste jeg har sett. Det eneste jeg kan kicke litt på, er øyelokkene. E34 med øyelokk ser helt tussete ut i mine øyne :wink: Få deg noen fine kantfelger, så er du omtrent i mål med denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for det:)

er ganske fornøyd hittil, hver sin smak med øyelokk. men de blir vel tatt av iløpet av sommeren, og da kommer kantfelgene også;) utdanner meg som billakkerer så dette kommer til og bli ett prosjekt etterhvert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 2 weeks later...

Igår ble det litt skruing av bil, skulle skifte spenningsregulator i dynamoen, etter å ha slitt i en time med og få ut det lokket bak der, så passa ikke spenningsregulatoren. viste seg att denne dynamoen var lagd av Motorola, og jeg hadde kjøpt spenningsregulator på biltema, men passa dårlig gitt.:P er mulig jeg må skifte dynamo men håper på det beste, er det noen i Trondheims området som har en dynamo, eller spenningsregulator så rop ut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Kan noen komme med tips?

er veldig usikker angående hvordan denne bilen skal se ut. lommeboka tillater ikke så mye, men skal heller ikke ha en overpimpa vogn. er ute etter ett "cleant" look over hele bilen. felger er ett must, er int. i zitu zeus, men rop ut viss dere vet av noen skikkelig feite felger dere liker, så får jeg ett bredere spekter. styling blir det ikke mye av, etterhvert blir det vell en søt liten vinge, bakrutesenker og andre baklykter. lurer også på hvordan den leppa til orginalfangeren ville ha tatt seg ut. men vil gjerne ha hjelp av dere:)

Vurderer disse felgene

9ymhzeqthdmkhpaqedtv.jpg

Vurderer også og lakkere halve bilen i diamantswarz

14ou1vbzblsgj8h59stf.jpg

ser det bra ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

da ble det felger da folkens, dro til tr.heim og kjøpte dem av en trivelig kar med navn litjhaug her på bimmers. dro rett hjem og skifta.

det ble da zito zeus 235/40 18" men nankang dekk.

hva syns dere? litt senk kansje?:P hehe

2w9plif5tc1eu3tyt36l.jpg

51jznpe3rn55jm0q1hnf.jpg

ujpf7xxfhevy99d1rb6a.jpg

hkthiytakydo7hkum3qg.jpg

søte felger sant?

forslag til senkesett folkens?? trenger noe som slipper bilen minimalt bak og en del fram. 20/40 kansje?? noen innspill?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...