Raymond Posted January 24, 2009 Posted January 24, 2009 Tenker på inredning osv? Seter? bakseter? har ikke helt peil men, noen som vet dette? div. utrustning o.l? har en BMW 750 som er svensk og vurderte nå som jeg skal bli norsk å skaffe meg en E39.. E38 skal bli ribbet og lettet for eventuelt banebruk/lekebil.. denne har jo absolutt alt av utstyr, så om mye av dette passer over på E39n så kan man jo få en godt utrustet 5-serie eller så må man vell bare selge alt som deler... innredning,lykter(xenon).. motor hadde vært morsomst men, man får vell ikke dette godkjent.. Mvh Raymond
Odd-M Posted January 24, 2009 Posted January 24, 2009 Prøv online ETK for å sammenligne diverse deler mellom bilene. Ser ikke bort fra at noe passer overens da de er ganske like på enkelte måter.
Raymond Posted January 24, 2009 Author Posted January 24, 2009 Mulig jeg bare bytter den mot en BMW 540 istede da, om det ikke er no mer konkrete svar.. Kan man bygge en 520 om til 540? Mvh Raymond
Sjøbuse Posted January 25, 2009 Posted January 25, 2009 framseter skal passe. utvendige dør håndtak. mer vet jeg ikke.
Recommended Posts