Alecken Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2009 Hartge har jeg desverre slått fra meg.. Alpina ville nok ikke sett ut på E28'n.. hehe. Ingen som har noen BBS 17" kantfelger av noe slag? Noe slikt kanskje: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Teserud Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 HeiKan skaffe deg nye Rondell D58 8,5x18 ET13 eller nye Hartge replika 8,5x18 ET15. Disse koster det samme i innkjøp for meg, så det spiller ingen rolle hvem du vil ha. Jeg må da ha dine RH + 2000,- kr. Si fra på PM eller mob: 91376464 snarest om det er av interesse! mvh Bjørnar ikke lyst til og skaffe rondell d58 uansett da? evt åssen pris kan du skaffe de for:) gjerne PM. og til trådststarter. kunne godt tenkt meg felgene dine. men har ikke noe i innbytte. så du for si i fra om du er int i rent salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endre88 Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 har disse e 17tomms med et18 foran og bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 Tror de blir litt drøye.. må nok valse endel da. Hjulene kommer langt ut på grunn av 5-serie innpresset...Kan også bytte i M5 felger av disse typene: ...jeg har org`M5 felger 8x17 (svart senter) som du er ute etter...ikke helt strøken men garantert runde....du får de å kr 3000, imellom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2009 Felgene er holdt av nå desverre... Ble et bytte mot rondell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWdrift Skrevet Februar 14, 2009 Share Skrevet Februar 14, 2009 eru intresert i 10-17 og 8,5-17 borbet a hele og greie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå