Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

mange som har nevnt gjensidige nå gitt =) ja, synd det er dumt at vi unge må legge ut så sykt mye penger for å få lov til å ha en bil på veien....

takker for det :D

• Svar 340
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

nei jeg er heldig der, pappa har stort verkstedet, så det er mye til hjelp =) godt og varmt heile vinter:D:D

skal gjøre mitt beste vettu ;)

Skrevet

25 var for 325i. Er en IX stasjonsvogn, men det hadde vist ikke noe å si ](*,)

Har aldri hatt 320 (og tviler på at jeg gidder. 325 er daut nok :twisted: )

Lykke til med bygginga da! 2-dørs E30 har sykt med potensiale! :wink:

Skrevet

trur jeg kanskje vil holde med til 318, har hørt en del folk si at M10B18 motoren har stor potenstiale =)

takker =) er enig der ;)

Skrevet

vis noen har to forstoler i denne typa som vist på bilde, som er dønn strøkne og er til å tilte.. Skrik ut !! :D

fdxla0qbq1d8rdqdo7mq.jpg

Skrevet

i dag ble det ikke gjort mye gitt, leita verkste rundt for etter de gamle tåkelysa.. fant det siste tilslutt :)

ellers så la jeg opp kabler inni basskassa og ut fra kassa og til forsterkeren. La også opp jordingskabel.. Skal låne en kraftig forsterker av en kamerat, så satser på prøve spilling på fredag :D blir nok bra :D

Skrevet
Du skulle nok heller satt forsikringen på din far og bygd på 320i'en istedet, men blir jo grom denne :D

ja, skulle det.. men da har jeg et problem vis jeg eventuelt kommer til å kræsje.. :(

Skrevet
betaler bare 6000 i åre på min e34 med 2 ekstra syl en ka du har og den står i mintt navn... hehe ..og er 17 no blir 18 om noen uker .. så det skjøønner ikke eg :S har min i if ..

ja, jeg sjekka opp pris på e34 i mitt navn, da fikk jeg samme prisen :)

men du må tenke på at e34 er litt større enn e30'n ;)

Skrevet

Savner motoren bare litte granne.. :(

jooc9728gqcg4kwvj4oz.jpg

i dag ble det prøve spilling, men hadde ikke kraftig nok forsterker til å drive begge bassene. Men den eine dunka godt nok alene :P

skal få låne en forsterker av ein kamerat, satser på full trøkk da :D

Skrevet
Du skulle nok heller satt forsikringen på din far og bygd på 320i'en istedet, men blir jo grom denne :D

ja, skulle det.. men da har jeg et problem vis jeg eventuelt kommer til å kræsje.. :(

Da er det bare å si at du lånte bilen av din far for det er helt lovlig. Eller så kan du sette forsikringen på din far også stå som med eier eller bruker eller noe sånnt. men men, det er litt seint nå da kansje.

Skrevet

Da er det bare å si at du lånte bilen av din far for det er helt lovlig. Eller så kan du sette forsikringen på din far også stå som med eier eller bruker eller noe sånnt. men men, det er litt seint nå da kansje.

hmm.. mener å påstå at de sa det ikke gikk, for vis forsikringa skal stå på pappa og at personer under 25 år skal kunne kjøre den så kunne jeg liksågodt hatt den på meg sjøl... og vis den da hadde stått på pappa og den ikke kunne ha blitt kjørt av personer under 25 år, så hadde vi ikke fått noe igjen på forsikringa vis det var jeg som hadde kjørt bilen når det smalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...