Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 340
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
forskjellen på 318\320 kan jo ikke være så høy? spesielt ikke når du hadde råd til å kjøpe 318 uansett:P hehe

jo ifølge forsikringsselskapa så var det vist det:( en rekke 6'er er nok en del sprekere enn en rekke 4'er;) også er det vist mange som har kjørt gærli med de :(

forsikringssummen på 318 og 320 skilte nesten 23000,-

Hvor mange selskap hørte dere med?

hørte med Terra, også har jeg hørt med noen kamerater som har like biler som har forsikring andre steder, men de har forsikra på foreldra..

men tenker ikke så mye på det lenger nå, har bestemt meg for å ha 318i.. den går fort nok til å kjøre seg ihjel ;)

Skrevet

Jaja. :) Snakka med fire ulike selskap når jeg skulle ha forsikring til min BMW. Da starta det på 18900kr i året med helkasko.. Endte til slutt på 13100kr i året.. :)

Skrevet

nå er det straks klart til oppstart, det som står igjen er at den vakumgreia på sia fordelern må på plass igjen!!

ellers i dag så har jeg satt på radioatorn og satt på alt av slanger, satt på lmm, bytta hjerne og trekt ledningsmatta til hjernen dit den skal :P

håper pappa får til fordelern i kvell, får da blir det oppstart :D

Skrevet

motorn har ikke blitt prøvestarta enda .. :(

er fortsatt den fordelern igjen, men håper på i løpet av helga.. får i kvell må jeg skru litt NSR da den mest sannsynelig skjærte seg i dag :( :( den bare plutselig stoppa, skal ta av toppen og sylindern..

tar vel ikke så lang tid, og vis det ikke blir får seint skal jeg se om jeg får til fordelern :D

Skrevet

i dag starta motorn !!!! :D

gikk 100% :D

skal forlenge mellomakselen i morra, så da blir prøve kjøring, ble tøff lyd av sportseksosen også :D

så nå er alt bra bortsett fra at jeg har tre brannsår på fingrene og at NSR'en er varmeskjært :( så blir ikke kjøpt så mye nytt til BMW'n på ei lita stund nå .. :(

Skrevet

satte på felgene foran, men de subba no jævli så må på med spacere ;)

eller så har jeg satt på orginale lykter bak og orginale oransje sideblink :P

cyoie5bdw5gx6djiq50o.jpg

k1s5gkc39wlf3z163b81.jpg

1axx3rxtliie89heb4gz.jpg

ibovtzortlfw0a47j3qk.jpg

Skrevet

et lite spm..

dørtrekk fra E30 cab passer over til E30 2 dørs de?

var bare litt usikker når jeg så dom i dag ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...