Ajern Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Skrevet Mai 13, 2009 har foresten også tatt et lite filmklipp av bilen men må jeg legge det ut på youtube eller noe får å få vist det her på bimmers?? Vis du som leser dette har 2 spacere på 5 mm og har boltsirkel på 4x100 som du vil selge, si ifra!! jeg er interessert
Velox Skrevet Mai 13, 2009 Skrevet Mai 13, 2009 www.vimeo.com eler youtube.. Legger linken inn her ja. Som en film..
Ajern Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Skrevet Mai 13, 2009 da skal jeg få gjort det nå har jeg vært nede på verkstedet å satt på panseret, så nå blir det å få tak i spacere og så på med 17" foran også så blir bilen tatt med på en prøve tur
Velox Skrevet Mai 13, 2009 Skrevet Mai 13, 2009 17" huf.. Sett på 16" så blir bilen MYE artigere å kjøre. MEr behagelig!
Ajern Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Skrevet Mai 13, 2009 hehe, planen var egentlig å sette på 16" men så fikk jeg tilbud på å så åssi få med de 17", så da var valget enkelt
Mad0z Skrevet Mai 13, 2009 Skrevet Mai 13, 2009 Bilen ble veldig pen med di felgene Du må få lakt ut en film Er nå bra at det ikke er kun jeg så går for 4'ern det liker jeg !! M10 !!
Ajern Skrevet Mai 14, 2009 Forfatter Skrevet Mai 14, 2009 takk for det synes det selv også vurderer å bygge turbo på den andre M10 motorn, får se om pengene strekker til etterhvert
Ajern Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Skrevet Mai 21, 2009 i dag har det blitt gjort litt igjen, men glemte jo selfølgelig å ta bilder ... har sparkla litt på bilen og lakkert det.. ellers så måtte jeg rydde oppe i alle delene jeg har liggans..
Ajern Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Skrevet Juni 1, 2009 i dag har det blitt gjort litt,skal lakkere på bagasjeluka under spoilern. Da det var litt rust der, har fjerna rusta og matta ned med matteklut, skal legge ut noen bilder av arbeidet i kvell vis jeg rekker jeg lurer litt på å fjerne BMW-emblemet bak, noen meninger?? ellers så skal jeg prøve å få tak i spacere og lengere bolter denne uka!
Mad0z Skrevet Juni 1, 2009 Skrevet Juni 1, 2009 kom med bilder ;P Jeg lurte åsså på om jeg skulle fjærne merke bak. men har ikke bestemt meg :S hehe..
Ajern Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Skrevet Juni 1, 2009 hehe.. er veldig usikker jeg å, det kunne jo blitt tøft, men har lyst til å ha bilen orginal også
Ajern Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Skrevet Juni 1, 2009 et par bilder fra i dag, bildene ble tatt føre jeg matta ned også et par bilder av interiøret (er plastikk over setene for å unngå at de skal bli møkkete og stygge føre jeg får lappen)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå