Ajern Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Skrevet Juni 3, 2009 et par bilder fra av lakkeringen som har blitt gjort, men lakken ser ut til å ha kokt.. så må nok gjøre alt om igjen..
Ajern Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Skrevet Juni 4, 2009 et par bilder fra dagens pussing og grunning er hyggelig med komentarer
Mad0z Skrevet Juni 4, 2009 Skrevet Juni 4, 2009 å det er så kjedelig når slikt skjer. tror det blir å gå bedre denne gangen
winchester Skrevet Juni 5, 2009 Skrevet Juni 5, 2009 Ah, resultatet så jo fint ut forutenom der den ble kokt, så regner med at du greier det denne gangen Fin bil med fine planer!
Ajern Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Skrevet Juni 5, 2009 Ah, resultatet så jo fint ut forutenom der den ble kokt, så regner med at du greier det denne gangen Fin bil med fine planer! jo, det ble bra også hehe.. bortsatt fra litt sig (mista hue et sekund) men det blir tatt hånd om i morra eller i kvell takk for det, hyggelig med positive tilbakemeldinger
Ajern Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Skrevet Juni 5, 2009 blir nok bra detta lykke til videre takk for det
Ajern Skrevet Juni 6, 2009 Forfatter Skrevet Juni 6, 2009 i dag er planen klar, nå er det en tur til Skien på Biltema.. for å kjøpe spacere og hjulbolter så er det rett ned på verkstedet for å lakkere
Ajern Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Skrevet Juni 7, 2009 i dag har jeg festet dempern under motorfestet også har jeg kjørt bilen en tur, første gang jeg selv kjører den på veien et par bilder fra i dag:
Ajern Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Skrevet Juni 7, 2009 hehe, er veldig fornøyd med de selv !! de skal glassblåses og lakkeres
Ajern Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Skrevet Juni 7, 2009 noen som kan hjelpe meg?! tempmålern går rett til rødsona med en gang jeg vrir om tenninga, noen forslag til hva problemet kan være?? (filmen er mørk, men man ser hva som skjer)
Ajern Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Skrevet Juni 8, 2009 da er pussearbeidet påbegynt...igjen.... satser på å lakkere den lille stripa under spoilern i løpet av uka
winchester Skrevet Juni 9, 2009 Skrevet Juni 9, 2009 Vet ikke om jeg har nevnt dette før, men skal du lakkere chromelistene svart etterhvert?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå