Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er bedre med svarte blinkers fremme, men smak og behag, hehe. Haha, demperene (og fjærene) på bilen min er ikke noe å samle på heller. Rust, rust og dødt. Senksettet kommer i morgen, wee.

• Svar 340
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

hehe, er enig i at det er fint med svarte blinkers.. men da må det være org. soting, ikke sotefilm som har blitt kasta på ;)

hvor mye skal du senke?? :)

Skrevet

høres bra ut!!

jeg tok å kabba et annet sett me fjærer jeg har til E30, får å få den litt lavere enn det den er nå med senkesett ;)

Skrevet

det står senkesett på bilen ;) og den er godkjent senka så da tar jeg en runde på et sett som er litt grovere fjærer får å få den ned de siste 2 cm ;)

Skrevet

da var bilen på hjula igjen, ble ikke så lav som jeg hadde håpet men får satse på at den 'siger' seg til ;) tok ikke så mange bildene, men skal se om jeg får lagt opp dem jeg tok i løpet av kvelden..

ellers så fikk jeg høre at firmaet der bestefar jobber skulle kaste et glassblåsekabinet, så da kasta jeg meg på telefonen og ringte han.. men det var allerede gitt bort til en av de ansatta... faen...

Skrevet

et par bilder fra i går, hadde vist bare tatt et bilde av demperen og et par tre stykker av bilen..

som bilde av demperne viser så ser man at den er fis ferdig da den står heeeelt inne og ikke kommer ut igjen ;)

tf508ocva6rhvjbvivu5.jpg

ikr4b1wznniear2d09as.jpg

rsw5rzugf16vq8r5ed5b.jpg

6uo281lbi9cztuviv5ry.jpg

Skrevet

i morra blir det nok en tur til høggern for få tak i et speedometer der temmåler funker!!

eller om en ukes tid så skal jeg og en kompis bytte girkasse, fra getrag 4-trinns til getrag 5-trinns..

har også lyst til å få den andre motoren til å gå ordentlig og bygge turbo på den :D kan nok hende det blir en turbomotor utav den i løpet av sommern ;)

Skrevet

har begynt å pusse ned panseret, det skal sparkles i morra. ellers så skjer det ikke stort, har tatt av toppen på den gamle motorn, ventilene var fine så det er nok to ferdige stempelringer på to av sylindrene...

panseret skal foresten sprøytelakkes, har aldri gjort det før så blir spennende å se om jeg får det til :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...