Ajern Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Skrevet Juli 30, 2009 da er alt handlet inn og klart til lakk, håper på å få lakka i løpet av helga kjøpte også schmiedmann skiltplater
Ajern Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Skrevet Juli 30, 2009 ja håper da det, blir første gang jeg skal lakke med sprøyte, så håper det blir bra
Mad0z Skrevet Juli 30, 2009 Skrevet Juli 30, 2009 Hehe, ja, er ikke så lenge til jeg også skal prøve meg på det hehe
Ajern Skrevet August 1, 2009 Forfatter Skrevet August 1, 2009 da satser jeg på å få lakkert panseret i morra ellers så har jeg montert de nye baklyktene, skal legge ut bilder etter at jeg har sovi og jobba så har jeg montert i hvite sideblinkersane, med oransj pære så klart
Ajern Skrevet August 2, 2009 Forfatter Skrevet August 2, 2009 ble vist ikke noe lakkering i dag heller.. får prøve å få gjort det i løpet av uka, får nå ligger panseret der klart! i går kvell monterte jeg baklyktene ellers så jeg tatt av frontplata for å få den sandblåst får å få vekk karosseriskydden, er ikke så fin å se på.. panseret etter en runde med grundfyller: panseret klart for lakkering: nye baklyktene
Ajern Skrevet August 4, 2009 Forfatter Skrevet August 4, 2009 i dag har jeg "øvd" litt på å lakkere, fått stilt inn sprøyte og diverse, så blir nok lakking i løpet av uka/helga.. håper jeg.. ellers så har jeg gjort ferdig baklampene, møtte skøyte ledningene litte grann også skulle pappa prøve å stille tenninga i dag, men han fikk ikke tenningslampa til å funke, så han skal snakke med en fyr i morra.. så satser på at det blir bra da
pimped@epost.no Skrevet August 4, 2009 Skrevet August 4, 2009 den sprøyta er ikke riktig stilt inn på de bildene der av grunninga. alt for lite sprøytebilde............bare et lite hint:) sprøyter du med et slikt sprøytebilde kommer alt til og bli no j........ graps..
Ajern Skrevet August 4, 2009 Forfatter Skrevet August 4, 2009 nei har ikke lakke på panseret med sprøyte, de grunningsflekken er lakka med boks
Ajern Skrevet August 11, 2009 Forfatter Skrevet August 11, 2009 da er frontplata lakkert og montert, har også satt på hvite blinkers foran kommer bilder så fort jeg får mobilen til å lese minnekortet
Ajern Skrevet August 12, 2009 Forfatter Skrevet August 12, 2009 i dag har bilen fått en vask ellers så snakka pappa om at han kanskje viste om et sted som kan glassblåse felgene mine, håper han ringer dit i løpet av uka
Ajern Skrevet August 15, 2009 Forfatter Skrevet August 15, 2009 da er panseret lakkert, men det ble vist sig.. men det kom jo ikke som et sjokk sia det er første gang jeg lakkerer enn sånn overfalte hehe..
Ajern Skrevet August 16, 2009 Forfatter Skrevet August 16, 2009 ble vist appelsinhud også på panseret.. skulle nok latt være å blande mer lakk, da det tyder på at jeg blanda for tjukt andre gangen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå