Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

da er alt handlet inn og klart til lakk, håper på å få lakka i løpet av helga :)

kjøpte også schmiedmann skiltplater :D

• Svar 340
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

da satser jeg på å få lakkert panseret i morra :)

ellers så har jeg montert de nye baklyktene, skal legge ut bilder etter at jeg har sovi og jobba ;) så har jeg montert i hvite sideblinkersane, med oransj pære så klart ;)

Skrevet

ble vist ikke noe lakkering i dag heller.. får prøve å få gjort det i løpet av uka, får nå ligger panseret der klart! :)

i går kvell monterte jeg baklyktene

ellers så jeg tatt av frontplata for å få den sandblåst får å få vekk karosseriskydden, er ikke så fin å se på..

0bgxz2blonpwgcqvtlm5.jpg

2qkvsh57m9zfsn2ypfj9.jpg

panseret etter en runde med grundfyller:

4mm52q1lb93avfhb6ha0.jpg

panseret klart for lakkering:

314ph6k7naa6t2a7xp19.jpg

nye baklyktene :D

q01bhxeidf0nxo56de1u.jpg

Skrevet

i dag har jeg "øvd" litt på å lakkere, fått stilt inn sprøyte og diverse, så blir nok lakking i løpet av uka/helga.. håper jeg..

ellers så har jeg gjort ferdig baklampene, møtte skøyte ledningene litte grann :)

også skulle pappa prøve å stille tenninga i dag, men han fikk ikke tenningslampa til å funke, så han skal snakke med en fyr i morra.. så satser på at det blir bra da :)

Skrevet

da er frontplata lakkert og montert, har også satt på hvite blinkers foran :P kommer bilder så fort jeg får mobilen til å lese minnekortet ;)

Skrevet

i dag har bilen fått en vask :P

ellers så snakka pappa om at han kanskje viste om et sted som kan glassblåse felgene mine, håper han ringer dit i løpet av uka :)

Skrevet

da er panseret lakkert, men det ble vist sig.. men det kom jo ikke som et sjokk sia det er første gang jeg lakkerer enn sånn overfalte ;) hehe..

Skrevet

ble vist appelsinhud også på panseret.. skulle nok latt være å blande mer lakk, da det tyder på at jeg blanda for tjukt andre gangen :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...