Ajern Skrevet August 21, 2009 Forfatter Skrevet August 21, 2009 har vært hos gjensidige i dag og prata om forsikring.. fikk en grei pris på e30 325 også! så det kan nok hende at det blir ombygging eller at jeg kjøper ny bil
Ajern Skrevet August 22, 2009 Forfatter Skrevet August 22, 2009 blir nok ikke 325 med det første, pappa syntes at jeg kunne vente til jeg ble 18.. så nå blir det nok å gjøre bilen helt ferdig også bygge om bilen til 325 senere
Ajern Skrevet August 28, 2009 Forfatter Skrevet August 28, 2009 i går ble det bestilt litt nye deler. -facelift front -øyebryn -en slags parkpære som får lyset til å se blått ut tenkte jeg skulle sette de pærene i angel eyes ringene også kanskje montere xenon i sprederne
Ajern Skrevet August 28, 2009 Forfatter Skrevet August 28, 2009 idag ble panseret lakkert...igjen .. ble bedre denne gangen, men jeg trur det ble sig.. huff, men er det lite sig så lar jeg det være intill videre, er det helt for j**** så skal jeg til med 2000 papir og så polere gleder meg til å ned på verkstedet å se i morra
Ajern Skrevet August 29, 2009 Forfatter Skrevet August 29, 2009 panseret så bra ut, sige synes såvidt, man må konsentre seg for å se det så da blir det satt på i morra, så ellers i dag så har jeg bytta radiator og satt på en radiatorkappe
Ajern Skrevet August 30, 2009 Forfatter Skrevet August 30, 2009 da var panseret på skal få tatt noen bilder den gangen jeg husker å få med kameraet
Ajern Skrevet August 31, 2009 Forfatter Skrevet August 31, 2009 skal prøve å få med meg kameraet i kveld
Ajern Skrevet August 31, 2009 Forfatter Skrevet August 31, 2009 her er et par bilder, ikke verdens beste men.. har også en liten 'burne' film men får den ikke over på datan, men jobber med saken
Ajern Skrevet August 31, 2009 Forfatter Skrevet August 31, 2009 her er filmen, må bare beklage for han som prater i bakgrunnen, han har en tedens til å ha mundiare hehe.. sleit med å få forhjula til å sitte md det første..
Ajern Skrevet September 1, 2009 Forfatter Skrevet September 1, 2009 nå er det ned på verkstedet å sjekke eksosen, hørtes ut som om det var litt løst er hyggelig med tilbakemeldinger
Ajern Skrevet September 1, 2009 Forfatter Skrevet September 1, 2009 var ikke rart at eksosen bråka, muttern hadde detti av det ene feste eller så har bilen fått seg en kjøretur i dag
Ajern Skrevet September 2, 2009 Forfatter Skrevet September 2, 2009 lurer litt på slike felger, noen meninger på om det blir bra?
Ajern Skrevet September 3, 2009 Forfatter Skrevet September 3, 2009 i morra kommer nok delene fra koed, da skal de gjøres klare for lakkering om lakkeringa skjer i helga får vi nå se på
Ajern Skrevet September 4, 2009 Forfatter Skrevet September 4, 2009 da har delene fra koed kommet har også vært på høggern og kjøpt shadowline lister (de som går på dørene og på skjermen) ikke komplett da men.. skal få tatt noen bilder i kveld eller i morra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå