Ajern Skrevet September 12, 2009 Forfatter Skrevet September 12, 2009 jaja, det er jo en smakssak det da og jeg syns det passer
Branda1 Skrevet September 12, 2009 Skrevet September 12, 2009 Hvor fikk du tak i de henne ?? hva er målene på de ? lurer på om de passer i min fanger Jeg syns også det er fint med AE .. skal kjøpe lykter skjøl! å når jeg never AE så er bare folk negative :o !! skjønner ikke hvorfor Fin bil
Ajern Skrevet September 12, 2009 Forfatter Skrevet September 12, 2009 www6443 og www6444 er delenr til traktene på koed.no AE er en smak og behag sak, jeg syns det kler E30 men det hjalp enda mer å få i led-pærer
Ajern Skrevet September 13, 2009 Forfatter Skrevet September 13, 2009 har satt på facelift fronten i dag, skal få tak i plastikfanger etterhvert
Ajern Skrevet September 20, 2009 Forfatter Skrevet September 20, 2009 skjer lite om dagen enda jeg er mye på verkstedet, skulle bytte foringer i går men fikk ikke av bærearmen engang så da blei ikke det noe.. må nok få litt hjelp av pappa. ellers så har jeg i dag fiksa sånn at det elektriske speilet på venstre side funker også har jeg hjelpa en annen jeg kjenner med å få sammen hans E30, en 325. Så det ble et par piruetter når den kom på veien ja... har FRYKTELIG lyst på 325, men nå er det bare 2 uker til høstferien så da skal jeg ut å diskutere litt med biltilsynet og se om det kanskje blir ombygging fra en ikke fult like sprek 318 til en tanke sprekere 325
Ajern Skrevet September 24, 2009 Forfatter Skrevet September 24, 2009 lurer litt på å bestille nye brock b1 felger nå! hørte noe snakk om at de gikk ut av produksjon .. er også på leiting etter plastikfangere inkl fester
JonasD Skrevet September 25, 2009 Skrevet September 25, 2009 Synes du skal kjøpe keskin istedet, mye finere enn Brock!
Ajern Skrevet September 25, 2009 Forfatter Skrevet September 25, 2009 nja, har litt mer sansen for brock jeg da
bmwgr Skrevet September 25, 2009 Skrevet September 25, 2009 hva slags farge er det du har lakkert i ?
Ajern Skrevet September 25, 2009 Forfatter Skrevet September 25, 2009 tenker du på fronten og panseret? det skal være BMW-schwarz (trur det skrives sånn)
Ajern Skrevet September 25, 2009 Forfatter Skrevet September 25, 2009 i dag har jeg begynt på bærearmene, tar noen andre bærearmer jeg har og lakkerer de og putter på nye foringer og setter de på istedet ble litt mer lettvindt, men tanke på at vis jeg ikke blir ferdig på søndag så står bilen inne på verkstedet og da blir det vanskelig for pappa og de å bruke grava.. så da blir det bare å ta av gamle å på med nye (brukte)
Ajern Skrevet September 26, 2009 Forfatter Skrevet September 26, 2009 i dag så har lakkert listene på dørene og bak/fram-skjermene, også vinduspusser armene skal få tatt noen bilder i morra Det kan hende at det blir bestilling av Brock B1 8,5"x17" i morra :D
Ajern Skrevet September 27, 2009 Forfatter Skrevet September 27, 2009 hmm, glemte helt å ta bilder idag, men har ihvertfall satt på listene.. bestilte felger nå, så fikk jeg e-post: De kunne ikke skaffe brock B1 med polert kant, de hadde gått ut av produksjon!!
Ajern Skrevet September 30, 2009 Forfatter Skrevet September 30, 2009 et par bilder etter at jeg fikk på svarte lister.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå