Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 340
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

9oq3eplvi3y6ro5fnmbf.jpg

Hvor fikk du tak i de henne ?? hva er målene på de ? :o lurer på om de passer i min fanger ;)

Jeg syns også det er fint med AE .. skal kjøpe lykter skjøl! å når jeg never AE så er bare folk negative :o :o !! skjønner ikke hvorfor :P

Fin bil :D

Skrevet

www6443 og www6444 er delenr til traktene på koed.no

AE er en smak og behag sak, jeg syns det kler E30 :) men det hjalp enda mer å få i led-pærer :D

Skrevet

skjer lite om dagen enda jeg er mye på verkstedet, skulle bytte foringer i går men fikk ikke av bærearmen engang så da blei ikke det noe.. må nok få litt hjelp av pappa.

ellers så har jeg i dag fiksa sånn at det elektriske speilet på venstre side funker :)

også har jeg hjelpa en annen jeg kjenner med å få sammen hans E30, en 325. Så det ble et par piruetter når den kom på veien ja...

har FRYKTELIG lyst på 325, men nå er det bare 2 uker til høstferien så da skal jeg ut å diskutere litt med biltilsynet og se om det kanskje blir ombygging fra en ikke fult like sprek 318 til en tanke sprekere 325 :D

Skrevet

lurer litt på å bestille nye brock b1 felger nå! hørte noe snakk om at de gikk ut av produksjon ..

er også på leiting etter plastikfangere inkl fester :)

Skrevet

i dag har jeg begynt på bærearmene, tar noen andre bærearmer jeg har og lakkerer de og putter på nye foringer og setter de på istedet :P ble litt mer lettvindt, men tanke på at vis jeg ikke blir ferdig på søndag så står bilen inne på verkstedet og da blir det vanskelig for pappa og de å bruke grava.. så da blir det bare å ta av gamle å på med nye (brukte) :P

Skrevet

i dag så har lakkert listene på dørene og bak/fram-skjermene, også vinduspusser armene :P

skal få tatt noen bilder i morra ;)

Det kan hende at det blir bestilling av Brock B1 8,5"x17" i morra :D :D

Skrevet

hmm, glemte helt å ta bilder idag, men har ihvertfall satt på listene..

bestilte felger nå, så fikk jeg e-post: De kunne ikke skaffe brock B1 med polert kant, de hadde gått ut av produksjon!! :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...