Schrick Skrevet September 30, 2009 Skrevet September 30, 2009 Helt enig i at brock b1 er passende felger, har vurdert og kjøpe nye selv da de som du sier har gått ut av produksjon men skal vente litt og se om jeg kommer over noe annet tøft. Har noen tanker så. Hvis jeg ikke ser feil, så er listene lakkert svartblank?
Ajern Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2009 bannet ganske høyt inni meg selv, da jeg fikk til svar fra de jeg bestilte hos der det sto at de ikke var lengere mulig å få tak i ja det er de, har orginale shadowline lister også liggende, men ville ikke begynne å lakkere på disse, også syns jeg det ble finere med svartblank lakkerte lister
Ajern Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2009 nå er det en skoledag i igjen så er det høstferie! skal bli digg, får se om jeg greier å få byttet foringene da venter også på plastikfangere, så når de kommer så blir det å lakkere de svart blank, også må jeg på høggern en tur og hente noen fester..
Ajern Skrevet Oktober 3, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2009 i dag kom fangerne, skal matte de ned i kveld og gjøre de klare for lakkering skal til høggern å hente fester på tirsdagen! i dag har tida for det meste gått til å lage en "lakkbu" ellers så har pappa drivi å satt opp løfte bukk i en annen del av verkstedet, men er ikke helt ferdig ennå..
Ajern Skrevet Oktober 3, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2009 da er lakkbua oppe, fangerne er matta ned og grunna med plastikgrunning! skal legge ut bilder i morra tidlig er hyggelig med komentarer og innspill
Jås Skrevet Oktober 4, 2009 Skrevet Oktober 4, 2009 Ser ut som du har et rimelig greit lokale å holde på i da... Greit med god plass!!
Ajern Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2009 ja kjekt med en far som driver verksted
Ajern Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2009 da er det bare å vente på at det kommer diesel til fyren sånn at jeg kan lakkere !! er litt kaldt nå gitt ..
Ajern Skrevet Oktober 5, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2009 ble ikke gjort så mye i dag.. men litt, den lille maskina som holder litt lunk der bilen står mens jeg venter på diesel
Ajern Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2009 da har jeg lakkert, men på fangerne skjedde det noe med lakken, så har pussa ned.. skal se om jeg kanskje får lakkert på søndag..
winchester Skrevet Oktober 9, 2009 Skrevet Oktober 9, 2009 Haha, svært så du lakker opp igjen deler da Ajern
Ajern Skrevet Oktober 10, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2009 hehe, ja vil ha mest mulig svart blank
Ajern Skrevet Oktober 10, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2009 da har fangeren foran blitt lakkert setter den kanskje på i morra!
Ajern Skrevet Oktober 11, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2009 satte på fangeren i dag.. men fikk ikke festet den på festene foran, den virker på en måte litt skjev i festene.. får se litt mer på det en annen dag. må nok få kjøpt meg spredere snart, ser ganske tomt ut nede i fronten, skal vel få tak i en leppe etterhvert også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå