Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 340
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

i dag ble det ikke gjort mye, det eneste jeg rakk var å sende av gårde et gulvteppe.. ellers så flytta jeg bilen over på den andre delen av verkstedet der det er grav :D

så satser på å få opp eksosen og få på støtfangeren foran og få festa leppa ordentlig i morra... og kanskje kanskje begynne å skru ut to av dysene ;)

måtte bare ta et bilde av den ute på plassen :D

re3hie37cokcdysd2kho.jpg

(er den litt høy kanskje, noen meninger?)

Skrevet

I dag har jeg tatt ut frontruta, også har pappa hjelpa til med å ta ut dysene :)

litt bilder:

dpw6aqegbsgytz9e5s2u.jpg

p36jk6ccc9cu0iz1f9oq.jpg

l1zj7mlhhysh1908v4xp.jpg

rhgyaye5m3nkoif0asuo.jpg

8idaoe56wtlfrz8jf8g7.jpg

nå skal dysene i en slags "dyse benk" der de skal testes.. trur kanskje de kunne fikse de også.. har en grei kamerat som skulle ta de med på skolen å gjøre det der :D

grunnen til at jeg har tatt ut dysene er fordi sylinder 2 og 3 ikke har gått.. etter litt forskning så ble det til at det måtte være dysene, så nå får vi se om det blir bedre ;)

Skrevet
vis noen har to forstoler i denne typa som vist på bilde, som er dønn strøkne og er til å tilte.. Skrik ut !! :D

fdxla0qbq1d8rdqdo7mq.jpg

er fortsatt på jakt etter sånne stoler :)

Skrevet

Da var støtfangeren på plass igjen, jeg lurer litt på panserforlenger.. er ikke helt sikker ennå gitt. Noen meninger? :)

5bzrjatp7adnl3mt7ln8.jpg

Skrevet

nå har det blitt gjort lite i det siste, har ikke skrudd sia søndagen :( men i morra, da blir det skruing igjen :D

Men det har blitt litt framgang i løpet av uka, en grei kamerat har nå testet dysene mine. Det viste seg at 1 dyse var gåen. Så nå skal jeg bytte ut den og se om den blir litt mer "turtalsvillig" ;)

eller så håper jeg på å få inn frontruta i morra.. ellers er de vel noe småpirk som kan gjøres for jeg må på jobb :)

Skrevet

i dag blei det litt skruing igjen, men blei ikke så mye..

men det jeg fikk gjort var å sette inn el vindusheiser :D

ellers så har jeg byttet dørhåndtak..

1pjmv767r4zwabehj7xu.jpg

7v9d3dfkz9srdck6d5ne.jpg

Skrevet

blitt gjort veldig lite det siste ukene nå, det eneste jeg rekker den uka her er å ta å pelle litt deler fra understellet på 320'n.

Men neste uke da er det vinterferie :D da blir det nok en del skruing.. håper jeg da ihvertfall på, satser på å få tak i en ny dyse og sette det sammen igjen. Satser også på å få opp eksosen da eksosfestene til endepotta kom i dag :)

ellers så blir det vel te å sette i frontruta, siderutene (da jeg har montert el vindusheis :D), og bytte ut bakruta og siderutene bak.

Skrevet
Vanskelig og montere da? Er jo steika dyrt med nytt sett med el.vindu, hvor fikk du tak i da? :)

var ikke vanskelig å montere i det hele tatt egentlig, eller jeg har ikke strekt opp ledninger til rele ennå da, det blir nok det som er vanskeligst ;) hehe

det sto på en annen E30 jeg har som er pellt i biter ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...