kristianbmw Skrevet Januar 30, 2009 Skrevet Januar 30, 2009 å ja, sikkert forsjellig fra selskap til selskap det da men stå på videre hvertfall
Ajern Skrevet Januar 30, 2009 Forfatter Skrevet Januar 30, 2009 hmm er nok det ja.. hehe må nok prøve på det
Ajern Skrevet Januar 30, 2009 Forfatter Skrevet Januar 30, 2009 i dag ble det ikke gjort mye, det eneste jeg rakk var å sende av gårde et gulvteppe.. ellers så flytta jeg bilen over på den andre delen av verkstedet der det er grav så satser på å få opp eksosen og få på støtfangeren foran og få festa leppa ordentlig i morra... og kanskje kanskje begynne å skru ut to av dysene måtte bare ta et bilde av den ute på plassen (er den litt høy kanskje, noen meninger?)
Ajern Skrevet Januar 30, 2009 Forfatter Skrevet Januar 30, 2009 jeg har foresten masse E30 deler liggende, bare å spørre vis det er noe du trenger
Ajern Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Skrevet Februar 1, 2009 I dag har jeg tatt ut frontruta, også har pappa hjelpa til med å ta ut dysene litt bilder: nå skal dysene i en slags "dyse benk" der de skal testes.. trur kanskje de kunne fikse de også.. har en grei kamerat som skulle ta de med på skolen å gjøre det der grunnen til at jeg har tatt ut dysene er fordi sylinder 2 og 3 ikke har gått.. etter litt forskning så ble det til at det måtte være dysene, så nå får vi se om det blir bedre
Ajern Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Skrevet Februar 2, 2009 vis noen har to forstoler i denne typa som vist på bilde, som er dønn strøkne og er til å tilte.. Skrik ut !! er fortsatt på jakt etter sånne stoler
Ajern Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Skrevet Februar 2, 2009 Da var støtfangeren på plass igjen, jeg lurer litt på panserforlenger.. er ikke helt sikker ennå gitt. Noen meninger?
Ajern Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Skrevet Februar 6, 2009 nå har det blitt gjort lite i det siste, har ikke skrudd sia søndagen men i morra, da blir det skruing igjen Men det har blitt litt framgang i løpet av uka, en grei kamerat har nå testet dysene mine. Det viste seg at 1 dyse var gåen. Så nå skal jeg bytte ut den og se om den blir litt mer "turtalsvillig" eller så håper jeg på å få inn frontruta i morra.. ellers er de vel noe småpirk som kan gjøres for jeg må på jobb
Ajern Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Skrevet Februar 8, 2009 lurer litt på sånne felger i 17 x 7,5
Ajern Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Skrevet Februar 8, 2009 i dag blei det litt skruing igjen, men blei ikke så mye.. men det jeg fikk gjort var å sette inn el vindusheiser ellers så har jeg byttet dørhåndtak..
Ajern Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Skrevet Februar 9, 2009 blitt gjort veldig lite det siste ukene nå, det eneste jeg rekker den uka her er å ta å pelle litt deler fra understellet på 320'n. Men neste uke da er det vinterferie da blir det nok en del skruing.. håper jeg da ihvertfall på, satser på å få tak i en ny dyse og sette det sammen igjen. Satser også på å få opp eksosen da eksosfestene til endepotta kom i dag ellers så blir det vel te å sette i frontruta, siderutene (da jeg har montert el vindusheis ), og bytte ut bakruta og siderutene bak.
///christian Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 Bilder under monteringen av el vindusheis?
Ajern Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Skrevet Februar 10, 2009 var dårlig lys så fikk ikke tatt noen bilder, er vel ikke så mye å ta bilde av heller da hehe
///christian Skrevet Februar 11, 2009 Skrevet Februar 11, 2009 Vanskelig og montere da? Er jo steika dyrt med nytt sett med el.vindu, hvor fikk du tak i da?
Ajern Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Skrevet Februar 11, 2009 Vanskelig og montere da? Er jo steika dyrt med nytt sett med el.vindu, hvor fikk du tak i da? var ikke vanskelig å montere i det hele tatt egentlig, eller jeg har ikke strekt opp ledninger til rele ennå da, det blir nok det som er vanskeligst hehe det sto på en annen E30 jeg har som er pellt i biter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå