///christian Skrevet Februar 11, 2009 Skrevet Februar 11, 2009 Vanskelig og montere da? Er jo steika dyrt med nytt sett med el.vindu, hvor fikk du tak i da? var ikke vanskelig å montere i det hele tatt egentlig, eller jeg har ikke strekt opp ledninger til rele ennå da, det blir nok det som er vanskeligst hehe det sto på en annen E30 jeg har som er pellt i biter Åja. Hmm.. Vurderer og få tak i el vindu selv skjønner du Trengte ikke og modifisere noe på døra heller?
Ajern Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Skrevet Februar 11, 2009 nei, jeg tok bare ut den manuelle heisen og satte inn den elektriske, de festes på akkurat lik måte
Ajern Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Skrevet Februar 12, 2009 har vært lite skruing på 318'n i det siste, i dag ble det enda mer demontering av 320'n i dag pella jeg av hele forstilling, bakstilling så ble også taket skjært av skal få lagt ut noen bilder så fort jeg finner kabelen til mobilen.. til uka blir det å begynne på 318'n igjen, da kommer det en ny dyse og nå satser jeg på at motoren går 100% i morra skal jeg kjøpe sotefilm 35%, skal sote alle ruter untatt frontruta ellers så blir det vel å handle inn trekk til basskassa.
Ajern Skrevet Februar 13, 2009 Forfatter Skrevet Februar 13, 2009 her er litt bilder fra gårsdagens riving av 320.. måtte vist starte med å måke snø på tirsdagen sånn at den var ferdig tina til torsdag det ble litt deler som er verdt å spare på
Ajern Skrevet Februar 14, 2009 Forfatter Skrevet Februar 14, 2009 I går ble basskasse sparkla også begynte jeg å strekke ledninger fra de el vindusheiserne inn i bilen.. I dag blir det ikke noe skruing, er valentines day og trur nok ikke dama hadde blitt happy om jeg hadde droppa hu for bilen sin del.. hehe men i morra blir det trekking av basskassa, og på tirsdag eller onsdagen kommer det en ny dyse. har vinterferie nå, så nå blir det mye skruing.. Håper på å få vist den i løpet av ferien skal få slengt ut noen bilder, var mørkt i går, så det ble ikke tatt noen bilder.
Ajern Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Skrevet Februar 15, 2009 i dag ble basskassa trekt, har ikke av bilder av den helt ferdig. men et par underveis
Ajern Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Skrevet Februar 16, 2009 et par bilder av basskassa ferdig var veldig lite å gjøre i dag, dysa kommer ikke før i morra eller på onsdag og sånn som den står nå så får jeg ikke starta bilen og kjørt med den, og gidder ikke å dytte den på grava for å henge opp eksos, derfor ble det litt annet småplukk. Satser på at det kommer diesel til fyren i morra, det er kaldt også får jeg ikke lakka men fikk gjort litt, skulle bytte den plastik delen på ved bagsjerommet sia den var knekt, og der var det vist litt rust gitt. Da måtte det fjernes, rustkillen tar seg av det har også kjøpt inn sotefilm, blir 35% soting rundt hele bilen, untatt frontruta da.
Ajern Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Skrevet Februar 20, 2009 Nå har det blitt litt mer lakkering bak, ble ganske bra Dysa har også blitt satt inn, men motoren gikk ikke noe bedre. men dysa måtte byttes uansett, men nå har jeg endelig finni ut hva problemet er. Det er brudd på ledningene som går til dyse 2 og 3, nå må jeg bare finne ut hvor bruddet er litt bilder:
Ajern Skrevet Februar 21, 2009 Forfatter Skrevet Februar 21, 2009 noen som vet hvor mye mer effekt det blir vis jeg porter og planer toppen?
Ajern Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Skrevet Februar 24, 2009 Har vært lite skruing i det siste, men har fått satt i side rutene foran (orginalt grønntona). har alle rutene til bilen med grønntoning, alle kommer i etterhvert.. Ellers så blir det mye grubling på motoren, begynner å gå tom for ideer nå. Det er er M10B18 motor (som dere nok ser på bildene) det er strøm problemer til dysene.. Noen som har vært borti noe lignende? Trenger sårt hjelp nå, så alle tips eller erfaringer blir tatt imot med stor takk!!
Ajern Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Skrevet Februar 25, 2009 Har en m10b18 motor til deg hehe, du har det ja vil vel helst ha i gang den jeg har
///christian Skrevet Februar 25, 2009 Skrevet Februar 25, 2009 Har en m10b18 motor til deg hehe, du har det ja vil vel helst ha i gang den jeg har Bare si ifra om du trenger motoren eller deler. Har film av oppstart osv.
Ajern Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Skrevet Februar 25, 2009 Har en m10b18 motor til deg hehe, du har det ja vil vel helst ha i gang den jeg har Bare si ifra om du trenger motoren eller deler. Har film av oppstart osv. sier ifra vis jeg trenger
Ajern Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Skrevet Februar 26, 2009 i går bestilte jeg en Boss forsterker som gir 2000 w rms x 1 i 1 ohm. nå skal basserene bli drivi maks Har også en forsterker til salgs vis noen skulle være interesserte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå