Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

de var vist tomme for den forsterkeren.. :(

men nå har det blitt bestilt litt små stæsj, det er bestilt Boss forsterker fra USA, låselister til ruterer foran og bak og ny midtkonsoll..

s5ayrqhtveuegaab0cp5.jpg

• Svar 340
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

blir bra det der :) ang forsikring bør du nok snakke med gjensidige.. når jeg kjøpte min e30 320 i høst hørte jeg litt rundt.. Terra kunne ikke forsikre den på meg, IF hadde blod-pris, og havnet på gjensidige med 7000,- i året :)

kræsjet den etter 3 uker og kjøpte meg 325, forsikringa er en hel haug med tusenlapper dyrere :P

Skrevet
blir bra det der :) ang forsikring bør du nok snakke med gjensidige.. når jeg kjøpte min e30 320 i høst hørte jeg litt rundt.. Terra kunne ikke forsikre den på meg, IF hadde blod-pris, og havnet på gjensidige med 7000,- i året :)

kræsjet den etter 3 uker og kjøpte meg 325, forsikringa er en hel haug med tusenlapper dyrere :P

takker for det :D

mange som har sagt at jeg burde høre med gjensidige ang forsikring nå ja :P men ville pusse ferdig denne 318 også lurer jeg på å gå til anskaffelse av en 320/325 til vintern igjen :) har litt lyst på turbo-bil ;)

Skrevet

i dag ble siderutene bak tatt ut, da de som sto i var køl svart soting på. Hele bilen skal få orginal tona ruter (grønntona).

under gummilista til rutene så var det vist litt overflate rust, og sånt kan man ikke ha noe a.. så da ble det litt pussing og litt rustkill :) satser på å legge på lakkstift i morra ..

eller så gleder jeg meg som en liten guttunge på julaften til forsterkeren kommer!! :D den er i tyskland nå, men når den kommer til norge så kommer vel den helvetes momsen :( men men det er vel verdt det :D blir nok godt trøkk i den lille bilen min det :) har også laga hull til 6x9" i hattehylla, ble ikke så fint men når høytalerene kommer på så syns ikke kantene, skal løfte høytalerne litt opp fra hatthylla også få litt stuk på dem.. blir vel ikkje så verst da tenker jeg..

ellers så blir det lite bilder da telefonen min er ødelagt og jeg bruker en telefon som ikke har godt kamera.. vis jeg i det hele tatt får tatt bilder med det :( men men...

pappa har fått motoren min til å gå:D det eneste nå er litt trange plugghetter og at den jager, men det er fult mulig å gjøre noe med :D :D

var en god lettelse det når den starta og gikk som den skulle! :) eller den jager da som sagt, men bare når den blir varm.. når den da starta så måtte jeg bare ut å sladde litt, er jo morro det å :D

Skrevet

i dag tilbydde pappa seg og legge opp ledninger til de eletriske vindusheiserne, blei bra :D nå slipper jeg å sveive ;)

ellers så går det trått, begynner å bli ferdig nå faktisk ... :( men er fortsatt små detaljer som må fiksas :) så da har jeg litt å henge fingra i.. skal kjøpe felger i løpet av mars, må bare vente på at GS får de inn på lager :P

så satser jeg på å få vist den snart, da blir det vel litt skruing regner jeg med..

Skrevet

nå er de elektriske rutene på plass :) også har forsterkeren kommet, det blei litt meir trøkk i basserene nå ja :D

ellers så går det smått, har fått låselistene så rutene kommer vel inn etterhvert.

(grunnen til ingen bilder er fordi mobilen min har fått altfor masse juling)

Skrevet
hørt at m10 motor tåler mer juling enn m20, hvorfor ikke bygge turbo i m10 ?

hmm sier du det? denne bilen blir det nok ikke turbo på da jeg trenger bruksbil når jeg får lappen ;) men det frister veldig :)

Skrevet

noen som har forslag til felger jeg kan bruke på bilen? har lyst på 17" med god kant :) men brock er litt dyrt igjen syns jeg, tenker litt på super DTM felger med vet ikke om jeg får de i 4 bolt..

Skrevet
Har selv en bmw e30 med en 316i M10 motor. å en 318 M10 motor æ skal turbokonvertere :) Blir spennanes det.. :)

Hehe :) leste prosjekt tråden din i stad, der jeg komenterte med et par spm ;) tøft prosjekt du har ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...