Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 340
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

ok takk for hjelpen Alecken :)

nei jeg veit ikke om de er å oppdrive i 4x100 men skal ringe med noen å sjekke ;)

• 2 weeks later...
Skrevet

vært lite framgang i det siste, vært på klasse tur noen dager også..

men det som har skjedd er at rutene rundt om har kommet inn også har forsterkeren blitt innstilt :) får ny tlf til uka forhåpentligvis så da blir det bilder ;)

det kommer kanskje også ny eksos, Simons sporteksos, hele veien :D

Skrevet

en kamerat tok et par bilder av bilen min i dag etter at jeg hadde vaska den :)

evdndjljsxg5cbh5x759.jpg

p8otzx3gjrw7g1k2hfga.jpg

rmhfcj7apge0g013ptrh.jpg

ztwx5jpnn7pxe3bmt1gq.jpg

har også hjelpt en kamerat med å ta ut motoren fra hans E34, er en m50b20 motor med automat kasse.. Han er villig til å selge vis noen skulle være interessert :) (motoren starter og går som ei klokke)

k8x6k2kcbkzzx9s50tvv.jpg

emmng5xxg9sum3g4uhke.jpg

Skrevet
Kjøp den du å sett den i E30'n :D

hehe, tenkte tanken ;)

men vis det skal bli motor forandring, så blir det turbo på m10'n som står i bilen :)

Skrevet

Har du fått motoren til å gå ordentli da? Jeg ville nok satsa på den m10`n du har. uten snurre. M10 er knakande goe motorer, men det er M50 og, men det er den godkjenninga da, om du skulle hatt i M50`n + det er ikke klutch på den, og det må man nok ha i en E30:)

Skrevet
Har du fått motoren til å gå ordentli da? Jeg ville nok satsa på den m10`n du har. uten snurre. M10 er knakande goe motorer, men det er M50 og, men det er den godkjenninga da, om du skulle hatt i M50`n + det er ikke klutch på den, og det må man nok ha i en E30:)

nei, den går ikke helt bra :( pappa som er mest teknisk så det er han som prøver å fikse motoren, han finner nok ut av det til slutt :) hadde håpet på å få bilen til å gå innen juni, for da er den noe som kalles Wings and Wheel her jeg bor, en bil utstilling :D tenkte jeg skulle lufte den litt da :)

blir dyrere å godkjenne en m50 motor enn å bygge turbo på m10'n, men vis jeg bygger turbo gjør jeg det uten å gjøre noe med motoren ;)

Skrevet

lurer på felger da, har lyst på Brock B1 eller et par fra gsbildeler..

noen meninger?

(disse er de fra gsbildeler)

8os57jd86nzw2yq3sc79.jpg

Skrevet

Hade lyst på samme felgen til ix'en. Tror den kan bli grisetøff på mørk E30. Og ikke koster pakken skjorta heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...