Ajern Skrevet April 3, 2009 Forfatter Skrevet April 3, 2009 hehe nei men trur jeg har finni noen felger fra Rondell
Ajern Skrevet April 14, 2009 Forfatter Skrevet April 14, 2009 da har det kommet på nytt eksosanlegg! hele veien fra grenrøret, det er fra simons sportseksos. Skal få tatt et par bilder av det
Ajern Skrevet April 19, 2009 Forfatter Skrevet April 19, 2009 prøvde et par brock B1 i dag, 17". så nå blir det å gå til innkjøp av det, noen som har noe liggende? et par bilder:
Ajern Skrevet April 21, 2009 Forfatter Skrevet April 21, 2009 i dag kom JBL'ene så nå blir det å kjøpe forsterker ellers i dag så har jeg polert bagasjelokket, lakkert noe på c-stolpen og en flekk på panseret.. et par bilder:
Ajern Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Skrevet Mai 3, 2009 i dag har det blitt kjøpt ny motor, en M10B18, lik som den jeg har.. eller så har det blitt kjøpt felger (ligner alpina), m-tech 1 ratt, nyrer og emblem. skal få tatt noen bilder senere i kveld eller i morra satser på at den ny motoren er på plass i løpet av uka og neste helg
Mad0z Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 hvorfår kjøpt deg ny motor ? = ) legg ut bilder av felgene å det ;D
Ajern Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Skrevet Mai 3, 2009 grunnen til motorbytte er at det mest sannsynelig er 2 eller flere ødelagte ventiler på den motoren som står i bilen nå, da blir det billigere å kjøpe en motor som går istedenfor å koste på motoren jeg har fra før toppakningssett og ventiler bilder av felgene, planen er å glassblåse alle 4 og lakkere dem på nytt
Ajern Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Skrevet Mai 3, 2009 skal foresten sette på alle felgene i morra (håper jeg på) skal få tatt et par bilder da
Mad0z Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 var jo stilige felger ! synes du egentlig ikke trenger å lakke dem. men om du skal det så gå for hvit !
Ajern Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Skrevet Mai 3, 2009 nei den på bilde og en til er fine men de to andre er ordentlig stygge, derfor fikser jeg opp alle 4 for å få de like i lakken blir nok sølvgrå
Mad0z Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 såpass ja hvite felger hadde jo kledd den sorte bilen din
Ajern Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Skrevet Mai 3, 2009 ja hvite felger har en vane for å være fine på svarte biler hehe.. men liker sølvfargen godt
Ajern Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Skrevet Mai 4, 2009 litt bilder fra i dag: den stygge felgen: nye motorn: gamle motorn: litt annet div:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå