Ajern Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Skrevet Mai 4, 2009 i morra skal den gamle motoren tas ut, håper at jeg rekker å sette inn den ny! da blir det kjøring
Ajern Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Skrevet Mai 4, 2009 er hyggelig med positive komentarer eller forslag til ting som kan gjøres
Mad0z Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 har et tips til deg når du skal ta ut motoren, det er en ''demper'' på eksos sia, med motorfeste hehe, glemte å ta den av begge gangene jeg tok ut en sånn motor å dæven æ skjønte ikke ka det va med det førstre ^^ hehe lite tips:) Forresten så kledde bilen felgene
Ajern Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Skrevet Mai 4, 2009 takker da må jeg prøve å huske det jo, syns felgene passet bra selv også
Mad0z Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 hehe, tru mæ æ plagdes hehe.. ja, må jo finne meg felger også snart forresten hvor holder du til i lande? =)
Ajern Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Skrevet Mai 4, 2009 hehe, hadde nok klødd meg godt i huet jeg å da ja, felger gjør sitt preg det! Lunde i Telemark, 15 min kjøring fra Bø i Telemark (der Bø sommerland er, vis du vet hvor det er da)
Mad0z Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 Ja, felgene har mye å si vil jeg si^^ hehe.. aha, sør på alså
Ajern Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Skrevet Mai 6, 2009 Da var motor bytte i gang, fikk tatt ut den gamle og satt inn den nye i går, fikk ikke koblet opp alt av ledninger.. Men regner med at jeg tar det på torsdag Gamle motorn ute: Ny motorn inne
Mad0z Skrevet Mai 6, 2009 Skrevet Mai 6, 2009 Dette ser jo bra ut skal du flytte batteriet bak eller ? =)
Ajern Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Skrevet Mai 6, 2009 Dette ser jo bra ut skal du flytte batteriet bak eller ? =) nei gidder nok ikke det, my jobb er det ikke det da?
Ajern Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Skrevet Mai 6, 2009 Brock B1 felger hadde gjort susen Pent prosjekt! har vært inne på tanken, men det er jo så mange som har det derfor kjøpte jeg de felgene med masse eiker, ligner jo litt på Alpina å jo takk for det
Velox Skrevet Mai 6, 2009 Skrevet Mai 6, 2009 forskjellen på 318\320 kan jo ikke være så høy? spesielt ikke når du hadde råd til å kjøpe 318 uansett:P hehe jo ifølge forsikringsselskapa så var det vist det:( en rekke 6'er er nok en del sprekere enn en rekke 4'er;) også er det vist mange som har kjørt gærli med de forsikringssummen på 318 og 320 skilte nesten 23000,- Hvor mange selskap hørte dere med?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå