Wolfeh Skrevet Januar 24, 2009 Skrevet Januar 24, 2009 Går det ann å demontere/ta av glasset på disse lyktene? Kjøpte noen lykter av en her på forumet, viste seg at det var 3 ganger så mye møkk i de en de jeg har allerede. Går det ann å ta av glasset uten å skade eller ødelegge lyktene?
///FredriK.S Skrevet Januar 24, 2009 Skrevet Januar 24, 2009 Joa, tror det går ann, har sett bilder med demontert glass på e30, da går det sikkert ann på e34 også. Men om man må ødelegge lyktene for å få det til, vet jeg desverre ikke...
Wolfeh Skrevet Januar 24, 2009 Forfatter Skrevet Januar 24, 2009 Noen som vet hvordan dette gjøres? Er det bare å dra dem ut? Må jeg tette med noe sillikon etterpå eller?
Olelink Skrevet Januar 24, 2009 Skrevet Januar 24, 2009 Ser ikke ut som de er laget for å plukkes fra hverandre i allefall, spørs om glasset er limt fast eller no sånt. http://www.realoem.com/bmw/diagrams/u/d/22.png
525i1991 Skrevet Januar 24, 2009 Skrevet Januar 24, 2009 det er lætt, bare varm opp pakninga/limen med varmepistol og dra de av
Wolfeh Skrevet Januar 24, 2009 Forfatter Skrevet Januar 24, 2009 Vel vil ikke glasset sprekke hvis du er uheldig?
Hoem Skrevet Januar 24, 2009 Skrevet Januar 24, 2009 Bruk varmepistol og beveg den rundt enden på glasset, så tar du samtidlig å bruker et skrujern og bikker forsiktig.. Til slutt slipper glasset! Jeg synes ikke det er en stor jobb, det er faktisk utrolig lett! Jeg har gjort dette på 4 par lykter og har dermed tatt av 16 glass, jeg har dog knust et av glassene på grunn av at jeg var litt for hardbar..
Wolfeh Skrevet Januar 24, 2009 Forfatter Skrevet Januar 24, 2009 Ok, da skal det prøves i morgen. Regner med jeg lager en liten guide ut av det også. Blir å pusse chrom ringene på lykta og lakke dem svarte aswell =)
Hoem Skrevet Januar 24, 2009 Skrevet Januar 24, 2009 ikke lakk noe av det inne i lykta for å lage replica Sorte DE, det blir tøft... Men fjernlyset mister du
Howrd Skrevet Januar 24, 2009 Skrevet Januar 24, 2009 jeg og en kompis knuste et glass også, på første forsøk:p MEN, vi brukte verken varme + at det var utrolig kaldt i garagen, så vi konkluderte med at det ville nok ha gått bra om vi hadde varma, fordi glasset slapp nesten hele veien rundt bortsett fra en plass der limet satt litt ekstra og deretter brista og knuste glasset
Wolfeh Skrevet Januar 24, 2009 Forfatter Skrevet Januar 24, 2009 Neinei, skal ikke lakke noe inne i lykta. Alt forblir vanlig innvendig. Skal ha orginale lykter på bilen, men tenkte på ringen rundt lyktene
Ballder Skrevet Januar 25, 2009 Skrevet Januar 25, 2009 Legg lyktene i stekeovnen en times tid. Husker ikke hvilken temp, men søk på nett og finn.
Wolfeh Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Skrevet Januar 25, 2009 Tror ikke mamma blir så veldig happy hvis det plutselig ligger noen billykter i stekeovnen hennes =O
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå