Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det ann å demontere/ta av glasset på disse lyktene? Kjøpte noen lykter av en her på forumet, viste seg at det var 3 ganger så mye møkk i de en de jeg har allerede.

Går det ann å ta av glasset uten å skade eller ødelegge lyktene?

Skrevet

Joa, tror det går ann, har sett bilder med demontert glass på e30, da går det sikkert ann på e34 også. ;) Men om man må ødelegge lyktene for å få det til, vet jeg desverre ikke...

Skrevet

Bruk varmepistol og beveg den rundt enden på glasset, så tar du samtidlig å bruker et skrujern og bikker forsiktig.. Til slutt slipper glasset! Jeg synes ikke det er en stor jobb, det er faktisk utrolig lett! Jeg har gjort dette på 4 par lykter og har dermed tatt av 16 glass, jeg har dog knust et av glassene på grunn av at jeg var litt for hardbar..

Skrevet

Ok, da skal det prøves i morgen. Regner med jeg lager en liten guide ut av det også. Blir å pusse chrom ringene på lykta og lakke dem svarte aswell =)

Skrevet

jeg og en kompis knuste et glass også, på første forsøk:p MEN, vi brukte verken varme + at det var utrolig kaldt i garagen, så vi konkluderte med at det ville nok ha gått bra om vi hadde varma, fordi glasset slapp nesten hele veien rundt bortsett fra en plass der limet satt litt ekstra og deretter brista og knuste glasset

Skrevet

Neinei, skal ikke lakke noe inne i lykta. Alt forblir vanlig innvendig. Skal ha orginale lykter på bilen, men tenkte på ringen rundt lyktene ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...