Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ringte idag å det var ein kraftig feil..

over 200hk vart sjelden registert der:)

å eg har 343hk:) so det vart Uaktuelet sa han hehe.

Gjensidige er billigast sa han.

å dette er gammle selskapet til trygghansa:)

Skrevet

Ingen har hittil slått gjensidige på pris for min del og jeg er i tillegg veldig fornøyd med servicen.

Disse ble riktignok ca. 1000 kr. billigere, men jeg la inn at jeg var født i 83, men jeg er født i 85.

99 BMW 323Ci - 12.000km i året. Full kasko

70% bonus 2. år

Betaler ca. 6.500 i gjensidige

Skrevet

snakk med meg hvis dere skal ha billigere forsikring en det dere har idag!! jeg har gode kontakter innenfor IF skadeforsikring, så hvis noen har lyst på billig forsikring så siifra:)

Skrevet

Hadde gjensidige før og var nokså fornøyd med de. Kjempegøy å faktisk FÅ penger tilbake fra de(rundt 200,-) siden de "gikk overskudd" ifjor. De reklamerer faktisk for dette enda.

Men var ikke lenge etter det deiset ned et brev i postkassa at de måtte justere opp prisen på forsikringa mi fra 7800 til over 9000 pga generelle endringer i forsikringsverdenen(ikke pga av noe fra min side).

Dårlig deal.

Hørte da med Norsk Boligbyggelag som igjen bruker whitelabel, og fikk forsikringa til 4500,-

Bra deal.

Lenge til jeg ringer Gjensidige igjen iallefall....

Skrevet
  badsha skrev:
snakk med meg hvis dere skal ha billigere forsikring en det dere har idag!! jeg har gode kontakter innenfor IF skadeforsikring, så hvis noen har lyst på billig forsikring så siifra:)

da har du sikert en naturlig forklaring på hvorfor if fant ut å skru opp forsikringspremien min ca 25% fra i fjor til i år på den nye polisen, er totalkunde, har forsikret hus,innbo, campingvogn :lol: en tung mc og 3 biler. og div annet som livforsikring osv.

har vert fornøyd med If i flere år, helt til 2 forskjellige kundebehandlere kommer fram til tilbud som varierte 3000.- på samme Mc..

Skrevet

Gjensidige var klart billigst før (full kasko), men byttet til Codan i fjor og sparer noen lapper i året. Eneste praktiske forskjell fra Gjensidige var at du har større bonustap ved skade i Codan. Da jeg prøvde å snakke pris med Gjensidige var det ingen interesse for å beholde meg som kunde, så da var saken grei.

Skrevet
  pbk skrev:
Gjensidige var klart billigst før (full kasko), men byttet til Codan i fjor og sparer noen lapper i året. Eneste praktiske forskjell fra Gjensidige var at du har større bonustap ved skade i Codan. Da jeg prøvde å snakke pris med Gjensidige var det ingen interesse for å beholde meg som kunde, så da var saken grei.

Samme her når eg tok en sjekkrunde med forskjellige selskap(Var da kunde i gjensidige).

Gjensidige var ikkje interesert i å snakke pris i det heile tatt...

Når eg sjekket nettkalkulatoren deres, så ble prisen 6500,-. Når eg var innom kontoret å snakket med saksbehandler, med nøyaktig samme opplysninger, så ble prisen over 8000,- :?:

Tror at der i gården er det nye kunder som teller, og drit i eksisterende kunder.....

Skrevet

har IF superforsikring og er strålende fornøyd

hadde turbohavari rett før Jul og IF dekket hele greia. 37000kr Og leiebil hele Jula. Leverte bilen en uke før jeg fikk igjen bilen fra verksted og da fikk jeg 250 kroner dagen fra IF..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...