piggens Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Skrevet Januar 26, 2009 takker for mange hjelpfulle svar her,jeg har funnet ut(regner jeg med) at det er slavesylinderen pga jeg så litt væske på den når jeg tok den ut,lignet på bremsevæske så jeg setter en knapp på den! Skal jeg ikke skru alt sammen igjen FØR jeg lufter? Jeg klarte å trykke inn den "pinnen" som er i fronten på slavesylinderen inn ved hjelp av håndkraft,skal ikke dette være vanskelig?regner med at om alt er tett så skulle dette være under trykk?
Fliid Skrevet Januar 26, 2009 Skrevet Januar 26, 2009 Er ikke under trykk når pedal ikke er trykket inn. Trykker du inn pedal så flyr pinnen ut av sitt gode skinn. Du skal ikke skru alt sammen igjen før du lufter nei.. Men du skal skru den nye slavesylinderen fast til bremseslangen før du lufter, såklart.. Jeg har beskrevet lufting av clutch tidligere på forumet. Om du prøver å søke, så kanskje du finner noe. gjør du ikke det, så kan jeg ta forklaringen på nytt.
piggens Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Skrevet Februar 11, 2009 da har jeg fulgt rådene her,fikk skrudd på ny slavesylinder og luftet og alt så bra ut men når jeg startet og skulle til å kjøre så tok ikke clutchen før jeg slapp foten av clutchpedalen! Tror det er noe annet ja,var nøye med luftinga også så tror det er noe annet med clutchen:S,men takk for hjelpen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå