håkon_w Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 Har en komplett og en innsats uten glass til preface. jeg har en innsatts. husker ikke side.
joofay Skrevet Juli 13, 2009 Skrevet Juli 13, 2009 så du hadde en del ix deler, har ikke en gåen høyre framme stikkaskling ? send mld om du har 92480644 kan betale frakt pluss litt til
conan Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Skrevet Juli 14, 2009 har bare bærekula til ix spesifikt. el mye til e30
mickey666 Skrevet Juli 21, 2009 Skrevet Juli 21, 2009 hei du ahr vell ikke solgt oljeadaptere og bolten til det? viss ikke vil eg ha cdet...? vil du sende i oppkrav? mvh michael
Glenn-Andre Skrevet September 1, 2009 Skrevet September 1, 2009 Hvorfor sa du til anders at de baklyktene var knust og ikke fulgte med bilen når du har de til salgs her ? og den windshoten? Kommer aldri til å handle fra deg, kommer også til å advare andre jeg kjenner om å handle fra deg!
conan Skrevet September 2, 2009 Forfatter Skrevet September 2, 2009 De baklyktene er noen andre jeg fikk tak i siden de ble knust. Nettopp for og gi de til han. Men ettersom den drittbilen jeg fikk av han går til helvete hele tia så gidder jeg ikke gi han en dritt,uannsett skulle stereoen følge med OG den tok han ut. Uannsett, hva har egentlig du med den handelen mellom meg og han?Du kjenner jo såklart kun til din lille venns side av saken.Så egentlig burde du bare HOLDE KJEFT. Trenger ikke handle med meg heller du. De som har handlet med meg er iallefall fornøyd. Hva du mener og sier om folk du ikke kjenner el har møtt er ditt problem.
ehrnst Skrevet September 2, 2009 Skrevet September 2, 2009 er facelift ledningsnettet solgt? hva er det som evnt. mangler?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå