BMW-Vegardsen Skrevet Januar 25, 2009 Share Skrevet Januar 25, 2009 ledningsnett er byttet, pga dette har brunnet. starter ikke etter dette. det er lys i dashbordet, og starter går men slår liksom ikke inn? noen som har anelse? kan det vere startern som er gåen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet Januar 25, 2009 Share Skrevet Januar 25, 2009 kan være starter men kan jo være startrele også, det enkleste er vell å måle om du får strøm ned til starter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Vegardsen Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2009 jeg vet. men starter går liksom men slår ikke inn.. hvor sitter startreelet på m20'n da*? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dævendøtte Skrevet Januar 25, 2009 Share Skrevet Januar 25, 2009 kan det muligens være en av disse svinghjulsfølerne? Jeg hadde en 86 e30 325i som jeg måtte bytte girkasse på. etter at jeg hadde gjort det så ville den ikke starte. det viste seg at jeg hadde byttet om på pluggene til de 2 følerne. var bare å bytte om så startet den igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Januar 25, 2009 Share Skrevet Januar 25, 2009 Starter relè har ikke noe med dette å gjøre, da hadde ikke starteren gått. Og om det var noe galt med en føler eller noe burde vel heller ikke starteren gå eller at motoren ikke ville startet. Hvis starteren går men ikke hugger på svinghjulet ville jeg sagt det var innslaget det var noe galt med. nr 6 på bilde. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=12&fg=25 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Vegardsen Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2009 får prøve å bytte starter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå