Jump to content

bensin pumpe problemer?

Recommended Posts

Posted

lurer bare på om noen kan gi meg noen tegn på at pumpa holder på å ta kvelden? har merket noen ganger nå at den ikke vil starte.. men så venter jeg bare noen få min så starter den(hvis jeg er heldig)

men ellers går den fint..

Posted

ja da virker det som pumpa er gåen ja.. er ivertfall ikke noe liv derfra nei.. så er spm mitt.. hvor er det greiest å få tak i ny? funker biltema pumpene greit nok eller bør jeg få tak i en på BMW?

og hva anna enn pumpa trenger/bør jeg få tak i?

Posted

Når bensinpumpa på 325en jeg hadde døde kjøpte jeg ny hos Alf Lie Motor i Oslo. Før den kuttet helt merket jeg at den plutselig ikke ville dra noe under kjøring, og som din, at den ikke alltid ville starte.

Posted

Byttet pumpen min i dag, ganske grei jobb det. Du trenger loddebolt og tinn for å lodde av/på ledningene på pumpen du skifter ut. Vær litt forsiktig når du lirker ut pumpen. Jeg tok ikkje sjangsen på biltema pumpe, selv om den er billigere.

Posted

Kjøpte en Piermont pumpe, noe lignende hette den hvertfall. Men jeg får de billig, betalte 996 + mva. Tror de ligger på 2500,- i utsalg ca.

Biltema pumpen kostet 499,- her.

Posted
Kjøpte en Piermont pumpe, noe lignende hette den hvertfall. Men jeg får de billig, betalte 996 + mva. Tror de ligger på 2500,- i utsalg ca.

Biltema pumpen kostet 499,- her.

ok.. tenker jeg skal gjøre et forsøk på en biltema pumpe så ser jeg.. men skal høre med bavaria først.. har noen kjente der som jobber der så skal høre om jeg kan få noen rabatter hvis jeg er heldig :P