Gå til innhold

318is coupe e36...billig

zerik77
 Share

Anbefalte innlegg

BMW e36, 318 is- selges som delebil...hel bil, selges som delebil grunnet kollisjon bak.

Mangler baklykter

-panser-frontrute må skiftest

-clutch, startmotor har stått så lenge a de må"moes" opp eller skiftes

Bilen har lite rust...18" felger medfølger...

Bildet som viser i annonsen er bilen nylakkert, ble krasjet 3mnd etter og har stått parkert siden da...ring for mer info...

Selges hel, eller i deler...gi bud over 9000,-

* Bilen står på KARMØY...

iy1765lvvp0ivatbim7m.jpg

voeqz3buxq8p7suufkc6.jpg

rkg74b9gj7ien7tv0ljf.jpg

nm1effe7fyiffowu5bf2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fint om du svarer på alle spm på pm jeg sendte. men det står gi bud her. du har ikke kommet med pris anntydning. har du bilder inni? følger fangere med? hva mener du med moes opp? enten så sirker startern og clutch ellers er det deffekt eller meget slitt.. kan starte med bud på 9000 om den selges sånn den står på bilde og ikke noe annet medfølger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fint om du svarer på alle spm på pm jeg sendte. men det står gi bud her. du har ikke kommet med pris anntydning. har du bilder inni? følger fangere med? hva mener du med moes opp? enten så sirker startern og clutch ellers er det deffekt eller meget slitt.. kan starte med bud på 9000 om den selges sånn den står på bilde og ikke noe annet medfølger

*Har ikke tatt noen bilder inni, har ikke kamera...men som skrevet...må jo vaskes ned innvendig....det er dette gråe standard 318is interiøret som står i..i baksetet er det en opprivna sprekk i stoffet på nedre del.

*Sånn den står på bildet, uten fangere og styling, altså uten vinge og sideskjørt også...Med felger...

*Stylingen, den totalklompette -M3 e46-look- befinner seg i en annen annonsen på dette forumet og i forumet til Superstreet:

http://www.superstreet.no/forum/viewtop ... ht=styling

*MEN det er mulighet for å gi me et bud på begge partene så finnes det somregel alltid en enighet.

*Moses opp clutch/startmotor...vil altså sei mer korrekt...."sist dette virket var forrige gang jeg småtest-kjørte bilen, det e ca. rundt 2 år siden..." MEN jeg testet bilen her en dag for å se om det var flere feil jeg ikke hadde informert om...da slo ikke starteren inn....aldri hatt noen problemer motormessig med den bilen før...Girspaken var som sirup når jeg skulle sette den i gir, men ble mer normal igjen etter jeg hadde løsnet opp med masse "moing"...og Clutch likedan....men den virket ikke i det hele tatt...så hva tiden har gjort med disse to tingene vet jeg ikke...

-men kan nok skrive deffekt, sikert enklere å bare få tak i andre og slippe å teste ut...

Prisantydning...ja, vi kan begynne på 9000 og se om noen overbyr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei. det er med. den er jo ikke verdt stor mer da. 3-4 for felga om det har bra dekk. 5 for motor om den er bra. også er det ikke stort mer siden den er bulka i tillegg og alt som mangler.. men budet mitt på 9 står. så vær rask om du vil handle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
BMW e36, 318 is- selges som delebil...hel bil, selges som delebil grunnet kollisjon bak.

Mangler baklykter

-panser-frontrute må skiftest

-clutch, startmotor har stått så lenge a de må"moes" opp eller skiftes

Bilen har lite rust...18" felger medfølger...

Bildet som viser i annonsen er bilen nylakkert, ble krasjet 3mnd etter og har stått parkert siden da...ring for mer info...

Selges hel, eller i deler...gi bud over 9000,-

* Bilen står på KARMØY...

iy1765lvvp0ivatbim7m.jpg

voeqz3buxq8p7suufkc6.jpg

rkg74b9gj7ien7tv0ljf.jpg

nm1effe7fyiffowu5bf2.jpg

er den forsatt til salgs eller har ikke hørt no fra deg har sendt deg PM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive