Gå til innhold

Jås sin E21


Jås
 Share

Anbefalte innlegg

Da er halve bilen hentet,ferdig lakka...:D Er meget fornøyd bortsett fra noen porer på ene bakskjermen,men dette blir tatt igjen når lakken har fått herdet ei stund..:)

Noen bilder:

4x8jszd3nakhhch9rnze.jpg

m6t6gejae76616wh6lfs.jpg

Så nå er det forhåpentligvis litt kosejobb som står for tur..:) Fikk og pakke fra gs idag med alle pakninger og diverse til motor..:)

Kom gjerne med tilbakemeldinger..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blei litt inspirert nettopp,fant et bilde av forrige e21'en min,denne var litt mer synlig en jeg vil ha den jeg har nå,men var ellers meget fornøyd med den...:)

vbo3agxf3u0ko6ihsrfw.jpg

Tror jeg kjenner igjen den bilen. Var du å kjørte litt oppi Ulsteinvik i dine yngre dager? Jeg hadde en lyseblå 320 på samme tid. Var endel bilfester på den tida! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da er hele bilen komt fra lakkering,og har bjynt så smått å montere igjen...:)

gx8y1i505irh6dpoa559.jpg

Blir å lakkere lister da chromen ikke er så fin som det først så ut til..

Men er litt usikker på om fangerne skal være svarte eller i bilens farge? Skal selvfølgelig ha svarte lister på de,men er usikker på selve stålet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Skjer stadig vekk litt her,men er ikke mye som viser igjen....kan slenge ut et lite bilde..:)

v3wghbl1l3h1od3r9e2y.jpg

Ellers venter jeg på deler,hele forstillinga er hos en sandblåser og skal derfra til pulverlakk,venter og på alle lister som er til lakking.

Venter og en pakke fra koed som inneholder alt jeg mangler i forstillinga pluss litt til..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...