Gå til innhold

Jås sin E21


Jås
 Share

Anbefalte innlegg

Neida,avtauinga var pga bensinpumpa ramla ned. Gummiopphenget slitna...:) så kunne kjørt bilen av banen,men greit å slippe å glatte til hele banen...:)

Planen har hele tiden vært å ta ut motor i vinter,det ble bare litt fremskynda pga motorfesteboltene som knakk...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke verre nei.. :-) Tenkte å komme å hilse på, men du var aldri i nærheten av bilen da jeg var det... :-) Dro jo bare for å se på din og "propan" sin.. Bor jo ikke så langt unna akkurat..

Nei var egentlig bare bagateller,men utrolig irriterendes! Så alle slike ting blir gått over og bygd om/forsterka i vinter. Det har vært noen løsninger jeg ikke har vært 100 prosent fornøyd med,disse skal nå fiksest!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bra behandlet denne ser det ut til :) Full overhaul med pakninger og alt som hører med i vinter da ? Har du fått noe motorfeste enda btw ? :)

Ja skal ikke lide noen nød ifølge dama vertfall...;)

Blir å bytte lager,stempelbolter, register og alle pakninger såklart..:)

Motorfestet dukka opp på lørdag,takk igjen!..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Fikk en hyggelig telefon fra Frederick på schmiedmann idag,bestilte "noen" deler der for litt siden,og nå kunne han meddele at de er på vei..:)

Har også fått skvalpeblekk til bunnpanna fra turner motorsport,samt har noen pakker på vei fra diverse andre. Kjøpte ny oljekjøler også,litt større og mer passende fra pedersen racing.

Foreløpig står bilen ganske ribba i fronten,får en liten shine i motorrommet også nå når jeg vet hvor ting skal være..:)

post-42079-0-58373200-1380130073_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Har jobba med panser og dør idag,her snakker vi drittjobb...utrolig mye profiler....

58DCA77D-DE82-4230-A5F4-F9F72C0726F0-154

Men begynner å nærme seg klart til grunning/fyller.

Tok av døra og kikka på blemmene som var komt.

51F46D89-004A-4C67-8B8E-BAD47F787F35-154

Som jeg tenkte,hull...så da var det bare og lage litt større hull:

E7D9BF0B-71E6-4128-9B2D-5B2F37511027-154

Har sandblåst og hatt på zink samt laget nye biter,men tar sveisinga en annen dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...