Gå til innhold

Jås sin E21


Jås
 Share

Anbefalte innlegg

Gratulerer med nyfødt :)

Liker veldig godt at du tar deg tid til detaljer også, er alt for mange prosjekter rundtom som kun det synlige utvendig blir tatt. Skal det gjøres ordentlig må det gjøres noe under/innvendig i bilen også, noe du ser ut til å lykkes med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nyfødt :)

Liker veldig godt at du tar deg tid til detaljer også, er alt for mange prosjekter rundtom som kun det synlige utvendig blir tatt. Skal det gjøres ordentlig må det gjøres noe under/innvendig i bilen også, noe du ser ut til å lykkes med.

Takker,det tekniske er høyt prioritert her,skal ha en sikker bil som jeg slipper noe krøll med...:) Så det har aldri vært vurdert å bare shine denne utvendig..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jo med innpress å gjøre,så mener disse skal gå innenfor..8 toms har 18,de andre 16. Om du har testa felg med høyere? innpress bygger de mer utover..tror d blir slik..;-) med korekt innpress trur jeg d skal gå med 9 toms bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et 18 bak,og 16 foran,slengte på en av hver bare for og se,og dette går fint tenker jeg..:) Bak ser det ut som de bygger så langt ut som det går uten å stikke utenom...:D Fremme var det verre og se da hjulet ikke var oppe i rett høyde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan inpress ;-), men testa med ATS felger på min bak og den er 5mm fra bærearm i innerkant og er 10mm fra plan med hjulbue.

Men, men ta deg ut! Skal ikke whine jeg :-).

Stå på denne E21'en blir rå.

Hehe,ok,jeg skal ikke påberope meg at jeg kan det veldig godt...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ute bilen idag og fikk kjørt noen meter...:)

Står fortsatt igjen endel plukk,skal lakke listene rundt front og bakrute,venter på å få lakkert fangere og speil...venter på bolter til rs'ene,pluss venter på endel andre deler...mye venting!

Men ser litt bil nå vertfall..:)

g0ed2roekjsurxpcztsj.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...