Jås Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2010 Litt nye bilder... Bilen skal senkast mer,men skal først få den godkjent.. Og det kan bli spennendes med de forgasserne tipper jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 se der ja ! nydelig ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 ah, no begynde det å ligne på noke:D Nydelige felga:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTS77 Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 Lekkert! Likte fargen og felgene veldig godt, blir helt rett med senking også. Eneste eg synes de speilene ble store på bilen, vet de er originale men trur den hadde blitt enda finere med litt mer oldschool speil også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2010 Lekkert! Likte fargen og felgene veldig godt, blir helt rett med senking også. Eneste eg synes de speilene ble store på bilen, vet de er originale men trur den hadde blitt enda finere med litt mer oldschool speil også. Hehe,der er faktisk senkefjører på,men det ble ikke avt nok!! Skulle senke 50 foran og 35 bak,men tror det er mer som 30 både foran og bak.. så håper de andre jeg har senker mer.. Er litt enig med deg i speila,så blir vel å kikke etter noen andre.. Men foreløpig er jeg fornøyd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2010 ah, no begynde det å ligne på noke:DNydelige felga:D Ja nærma sej "ferdig".. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 Ser veldig bra ut! Fargen kler bilen veldig godt! Lykke til på BT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2010 Ser veldig bra ut! Fargen kler bilen veldig godt!Lykke til på BT! Ja må bli tørre veia nå,såpass jeg får testa bilen litt.. Grur meg til BT!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 Clean å veldig pen E21 du har der ja Gratulerer med resultatet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 Hadde ikkje gjort seg med heilraude baklykte da? Å ei nye bakpotte kansje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2010 Hadde ikkje gjort seg med heilraude baklykte da? Å ei nye bakpotte kansje Eksosen skal byttast,meen først godkjenning... Skal ha grenrør og ny eksos bakover.. Når det gjelder lykter er det ikke mye å finne til disse...har ikke lyst å lakke eller noe slikt... Noen som vet hvor en får andre baklykteglass til disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 Hadde ikkje gjort seg med heilraude baklykte da? Å ei nye bakpotte kansje Eksosen skal byttast,meen først godkjenning... Skal ha grenrør og ny eksos bakover.. Når det gjelder lykter er det ikke mye å finne til disse...har ikke lyst å lakke eller noe slikt... Noen som vet hvor en får andre baklykteglass til disse? Kan vel få tak i et ekstra sett å lakke blinklysa raude? Kan no sjå ganske bra ut det Min gjekk no igjøna eu-kontroll med heilraude baklykter..(litt under tvil men..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon S Arvesen Skrevet Februar 7, 2010 Share Skrevet Februar 7, 2010 Dette ble bra! Hvilken senk har du bestillt? Litt mer ned nå, så blir den perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Februar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2010 Har kjøpt jamex 60\60 fjærer...har du noe erfaring med disse? Eventuelt vet du om noen som senker nok,og er grei? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Februar 7, 2010 Share Skrevet Februar 7, 2010 rå lyd, og meget fin ellers! lykke til på godkjenninga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå