Tommy Skrevet Februar 7, 2010 Skrevet Februar 7, 2010 Ser bra ut dette, men får du den godkjent uten sideblinklys?
Jås Skrevet Februar 7, 2010 Forfatter Skrevet Februar 7, 2010 Ser bra ut dette, men får du den godkjent uten sideblinklys? Nja,skal vel ikke d egentli,men kommer til å prøve uten først.
RoaldJ Skrevet Februar 7, 2010 Skrevet Februar 7, 2010 kjøp biltema klistremerke-blinklys. se om du får den godkjent med det, så tar du det av etterpå. edit, vist dem finnes enda
Simon S Arvesen Skrevet Februar 7, 2010 Skrevet Februar 7, 2010 Har kjøpt jamex 60\60 fjærer...har du noe erfaring med disse? Eventuelt vet du om noen som senker nok,og er grei? Okej. Ja så det var restsalg jamex på finn til 500kr. Har hatt dem før på e21. Fin høyde på dem, funker fint til vanlig bruk. Venter selv på et Spax 60 til min e21.
Jås Skrevet Februar 7, 2010 Forfatter Skrevet Februar 7, 2010 Har kjøpt jamex 60\60 fjærer...har du noe erfaring med disse? Eventuelt vet du om noen som senker nok,og er grei? Okej. Ja så det var restsalg jamex på finn til 500kr. Har hatt dem før på e21. Fin høyde på dem, funker fint til vanlig bruk. Venter selv på et Spax 60 til min e21. Justerbart eller? Blir nok muligens noe bedre her og etterhvert.
Simon S Arvesen Skrevet Februar 7, 2010 Skrevet Februar 7, 2010 Har kjøpt jamex 60\60 fjærer...har du noe erfaring med disse? Eventuelt vet du om noen som senker nok,og er grei? Okej. Ja så det var restsalg jamex på finn til 500kr. Har hatt dem før på e21. Fin høyde på dem, funker fint til vanlig bruk. Venter selv på et Spax 60 til min e21. Justerbart eller? Blir nok muligens noe bedre her og etterhvert. Justerbar hardhet. 28 stiller. Fått i 4*6" fra bass da?
Jås Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Skrevet Februar 8, 2010 Ok,ja det er slikt jeg og tenker på. Har ikke fått gjort det enda,prioriterer å få bilen godkjent først...så nå er det motoren så får all oppmerksomhet,prøver å få den til å gå noenlunde slik den skal...
Hauso Skrevet Februar 10, 2010 Skrevet Februar 10, 2010 Dritrått:) Hvor lenge har du holdt på med bilen? Hva gav du for hellakkering? Og hva gav du for webre, innsug osv?
Jås Skrevet Februar 10, 2010 Forfatter Skrevet Februar 10, 2010 Dritrått:) Hvor lenge har du holdt på med bilen?Hva gav du for hellakkering? Og hva gav du for webre, innsug osv? Takker,begynner å komme seg nå... Har bestilt synkverktøy til gasserne,så da håper jeg tomgangen går og få litt finere og.. Har holdt på litt over et år,men har ikke tall på hvor mange timer...det er nok maaange..
Lars-Nord Skrevet Februar 10, 2010 Skrevet Februar 10, 2010 Gratulerer med flott jobb. Bilen ser dritbra ut og det må være moro å ha fått det til. Ønsker deg lykke til med BT, det går nok bra. Nekt på sideblinkers, det holder med dem foran. De synes nok fra siden.
Jås Skrevet Februar 12, 2010 Forfatter Skrevet Februar 12, 2010 Jaja,da er det bare å krysse fingrer,skal til eu-kontroll onsdag,skal og ta firehjulskontroll med tanke på senkesettet. Men med kun spissing som justerbar er det fint lite som kan forandres i hjulstillinga... Etter det blir det vel en tur på biltrangsynet med tuv-papir og motor...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå