Aarseth Skrevet Mars 1, 2010 Share Skrevet Mars 1, 2010 Ser bra ut dette her:) gratulere me eu godkjent bil. Kjekt å sjå at det er flere frå bygda som har prosjekt innpå her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2010 Ser bra ut dette her:) gratulere me eu godkjent bil. Kjekt å sjå at det er flere frå bygda som har prosjekt innpå her Takker,har kikka litt på ditt prosjekt tidligere,og ser ut som du går grundig til verks ja...og det er bra.. Har rune lied eigt den bilen eller? Synes å huske han hadde en som ligna... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aarseth Skrevet Mars 1, 2010 Share Skrevet Mars 1, 2010 Ser bra ut dette her:) gratulere me eu godkjent bil. Kjekt å sjå at det er flere frå bygda som har prosjekt innpå her Takker,har kikka litt på ditt prosjekt tidligere,og ser ut som du går grundig til verks ja...og det er bra.. Har rune lied eigt den bilen eller? Synes å huske han hadde en som ligna... Takk for det:) ja det er best å gjøre det grunding når man først har begynt;) ja det stemmer ,eg kjøpte bilen av han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2010 Ser bra ut dette her:) gratulere me eu godkjent bil. Kjekt å sjå at det er flere frå bygda som har prosjekt innpå her Takker,har kikka litt på ditt prosjekt tidligere,og ser ut som du går grundig til verks ja...og det er bra.. Har rune lied eigt den bilen eller? Synes å huske han hadde en som ligna... Takk for det:) ja det er best å gjøre det grunding når man først har begynt;) ja det stemmer ,eg kjøpte bilen av han Ja blir mye greiere når en er ferdig,slippe å tenke på ting en skulle ha gjort bedre... Ser ut som du har en grei plass å holde på og skru og,ønsker meg løftebukk og bedre plass ja!!.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aarseth Skrevet Mars 1, 2010 Share Skrevet Mars 1, 2010 Ja holder til ut på sætre,førte bygget der man svinger opp til sætre. ja det er kjekt med løftebukk og eit bra skrulokale:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2010 Ok,tror jeg vet hvor du mener.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mars 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2010 Har hatt litt problemer med bensintrykk og mengde,men ser ut som det begynner å ordne seg nå... Liten filmsnutt.... Ellers har minsten fått seg klær fra far.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 Kjører stil ser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mars 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2010 Kjører stil ser jeg Ja må d.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Mars 8, 2010 Share Skrevet Mars 8, 2010 Rimelig bra lyd i E21'n gitt. Kjører du rustfri eksos eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mars 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2010 Nei,er nok original eksos gitt...orker ikke begynne på den før til neste vinter tenker jeg.. Fikk montert pipercross idag,var rimelig trangt ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mars 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2010 Idag gikk bilen gjennom kontrollen på biltilsynet,så nå er både motor og senkesett godkjent... Fikk tilogmed skilta idag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mars 19, 2010 Share Skrevet Mars 19, 2010 Idag gikk bilen gjennom kontrollen på biltilsynet,så nå er både motor og senkesett godkjent... Fikk tilogmed skilta idag.. Gratulerer Skal på BT på torstag selv, får se hvordan det går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Mars 19, 2010 Share Skrevet Mars 19, 2010 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mars 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2010 Takker.. Var ikke så streng på bakkeklaring her,måtte være minimum 7 cm...så hadde gått fint med 60\60 fjærene tipper jeg...de kommer vertfall på nå,så får vi se om det blir ny visning... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå