Gå til innhold

Jås sin E21

Jås
 Share

Anbefalte innlegg

Rett og slett lekkert dette :)

Men siden du har tilnærmet shadowline på bilen, skal du lakkere låselistene på frontrute og bakrute også? Eneste som ennå er blankt ennå liksom, unntatt felgene da :wink:

Jepp,skal det,men har ikke vært temperatur til noe lakking enda...:) Lurer på å la de som lakka bilen fikse det samtidig som de skal rette på noe småtterier..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Kose jobb 8) E21 en hadde blitt rå tøff med klassiske små runde speil i krom f.eks..

Ja det kan være det..:) Sitter jo jevnlig og kikker etter ting som kan gjøre bilen bedre,og speil er på den lista over ting jeg ser etter...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er blitt en lekkerbisken, den bilen. Kromspeil hadde gjort det hele komplett 8) Har du flere bilder av bilen etter pussen?

Nei bilen er hos lakkerer nå,siste rest av lister blir lakket,og ene bakskjermen blir tatt på nytt da den ikke var bra nok..:)

Så gleder meg til imorgen når den er "helt" ferdig...hehe..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne var meget pen, lurer på om det var denne jeg møtte på vei inn i ørsta i påsken? svingte av ca der med butikken i 70 sonen? ikke ofte man ser sånne biler langs veien.

Det kan sikkert stemme,du kjørte m5? Er vel kun jeg som har e21 på veien her rundt om vertfall..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...