Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja,skal ha sølv\grå krysseik,det er rå felger på slike biler...:) Tror og at chrome kan bli fint.....får sjekke nøye tilstanden,om den er bra så blir det vertfall å prøve å beholde først tenker jeg...:)

• 1 month later...
Skrevet

Ei aldri so lita oppdatering da jeg fikk et snev av inspirasjon idag...:)

Plukka ned bakstillinga for å demontere og fikse oppigjen. Skal få brennlakkert bruene og tverrbjelken,og selfølgelig skifte alle foringer. Må og skifte bremser bak.

IMG_3496.jpg

Tok og sparkla litt på bakskjermen og,men kjenner at tålmodighet ikke er mi sterke side...;)

IMG_3495.jpg

• 4 weeks later...
Skrevet

Blei litt inspirert nettopp,fant et bilde av forrige e21'en min,denne var litt mer synlig en jeg vil ha den jeg har nå,men var ellers meget fornøyd med den...:)

vbo3agxf3u0ko6ihsrfw.jpg

Skrevet
Handler hos koed...ok passform,og grei pris foreløpig vertfall...:)

Orginale eller uorginale deler?....lurer mest på forskjermer selv, er ca 2500,- i forskjell på orginal og uorginal, synes det er endel om man skal ta begge deler :D:P

Skrevet

Uorginale...:) Er endel i forskjell da ja,og tror ikke kvaliteten er 2500 kroner dårligere på uorginal...;)

Skrevet

okei, da går jeg sikkert for uorginale når jeg først får mot til å sette igang:)

har du kommet noe lengre? pøs på med bilder og info, det hjelper oss e21 frelste :)

Skrevet

Skal jobbe litt i helga,og fikk levert bakstillinga til sandblåsing i går kveld..:D Så skal den pulverlakkerest,og ha i nye foringer pluss lager...og bremser...heh,så går og venter på litt peng slik at jeg kan trykke på send på neste bestilling hos koed...:D

• 4 months later...
Skrevet

Kan no oppdatere litt her tenke ej,hekje skjedt mykje i seinare tid,men litt he det blitt..:) Sendte avgårde ei bestilling til koed,so he no bjynt å montere ihopatt bakstillinga,me nye foringa og lager..:D Den he no då blitt sandblåst og pulverlakkert og ja..:)

DSC00899.jpg

Ellers e det meir rustflikking det går i,finne litt når en leita ser et ut til... :-\

Mest overflaterust:

DSC00897.jpg

DSC00898.jpg

Der so røret til tanken går gjøna såg ikkje det so gale ut heilt til ej bjyndte å grave...då blei der brått nokre ekstra hol. Men kjapt og greit å kome til med en nye bit..:)

DSC00896.jpg

DSC00900.jpg

DSC00901.jpg

Ellers skal ej bestille senkesett,tenke ej går for et spax,dempara og fjøre, skal og bestille endel anna smådill som trengs for å få ihopatt bakenden...:)

Skrevet

Har starta på montering av bakstillinga..:

l0gx51fqrv327ksuy6fs.jpg

607ajy7xkapukqgdw1nn.jpg

Har og bestillt litt deler, komplette bremser bak,og senkesett. Ble ikke spax sitt da de ikke hadde tuv-godkjente fjærer. Fant et annet som skal senke 40-50 foran og 35 bak. Om dette ikke er nok så får jeg bare kjøpe nye fjærer,prisen var såpass grei at det får gå..:)

Ellers har jeg halveis avtale om lakkering om etpar uker,men det forutsetter at jeg står på litt....hehe...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...