635csi Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Sånn å forstå ja Har kjøpt to typer etterbehandlingsprodukter fra Gasolin som jeg skal teste etterhvert, Sharkhide og Alu-Magic. Skal prøve å få montert sammen de OZ-felgene mine nå så snart bruksbilen er oppe og går igjen. Mulig jeg legger dem ut for salg også for å se om det er noen interesse for noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2010 Ok,må ha på noe ser jeg,for skitten setter seg fælt.. Var du der med 635'en eller? Synes og det var gøy at der var noen flere klassikere.. Stilte med første og siste 3'er coupe jeg,den hvite bakom e21'en var og min. Hva synes du om e21'en ellers da? Var ikke mange å sammenligne med for å si det slik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 635`n min er ikke presentabel for tiden siden den skal pusses opp med tid og stunder, men den som sto rett foran E21`n din var meget lik min med de RS-hjula med gull senter. Jeg satt på med en bitteliten 7`er-kolonne bestående av en E38 730d og E32 750ila Likte god E21`n din ja, nesten samme farge som jeg hadde på min 323i for lenge siden. Og så er jeg jo tilhenger av skrudde felger også da, hehe Kom vel en E21 til rett etter vi hadde parkert, mulig det var Simon her fra forumet sin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Fin bil du har fått deg igjen ska du bruke den på trafikkskolen eller? får lyst å kjøre opp igjen hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2010 635`n min er ikke presentabel for tiden siden den skal pusses opp med tid og stunder, men den som sto rett foran E21`n din var meget lik min med de RS-hjula med gull senter. Jeg satt på med en bitteliten 7`er-kolonne bestående av en E38 730d og E32 750ila Likte god E21`n din ja, nesten samme farge som jeg hadde på min 323i for lenge siden. Og så er jeg jo tilhenger av skrudde felger også da, hehe Kom vel en E21 til rett etter vi hadde parkert, mulig det var Simon her fra forumet sin. Ok.. Stemmer,simon sin... Har veeeeldig lyst på samme seter som han ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2010 Fin bil du har fått deg igjen ska du bruke den på trafikkskolen eller? får lyst å kjøre opp igjen hehe Hehe,du får ta noen oppfriskningstimer.. Skal bruke den til skolebruk ja. Lurer på nye sommerfelger til den,har kikka på gs sine t152... Noen forslag til andre felger som kan bli bra?? Bilen er forøvrig denne: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 ja, noen ekstra timer gjør seg alltid hehe Pen bil å kjøre opp med ihvertfall. Ikke alle som prioriterer å ha gode biler på trafikkskolen. t152 er fine felger det, i 19" hadde de passet veldig bra på den bilen ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2010 ja, noen ekstra timer gjør seg alltid hehePen bil å kjøre opp med ihvertfall. Ikke alle som prioriterer å ha gode biler på trafikkskolen. t152 er fine felger det, i 19" hadde de passet veldig bra på den bilen ihvertfall Ja er 19 jeg lurer på... Men gull senter eller ikke skal tro? Tror det kan bli snasent med gull egentli.. Det er arbeidsplassen min,og skal ha det ok når jeg er på jobb,så velger morsomme og gode biler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mai 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2010 Vaska og shina biler idag,så tok noen bilder. Første og siste coupe ilag : Gammal bmw : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Mai 28, 2010 Share Skrevet Mai 28, 2010 e21'n din er vakker altså! tøft det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Juni 2, 2010 Share Skrevet Juni 2, 2010 Dette har blitt en nydelig bil, godt gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juni 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2010 e21'n din er vakker altså! tøft det.. Takker... Dette har blitt en nydelig bil, godt gjort! Takker... Sendte avgårde komplett 323 understell til sandblåseren idag,så skal det pulverlakkest etterpå. Lurte på å bygge om til justerbart,men tror jeg slår det fra meg iogmed at 323 fjærbein ikke gror på trær lengre. Vil heller bygge om de andre,eventuelt få tak i noen ekstra slik at jeg har de originale i reserve. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Juni 2, 2010 Share Skrevet Juni 2, 2010 Nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juni 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2010 Nydelig! Takk.. Skal du selge din e21? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Juni 6, 2010 Share Skrevet Juni 6, 2010 Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå