Tommy Skrevet Juni 6, 2010 Share Skrevet Juni 6, 2010 Meget pene biler begge 2. Godt å se folk tar vare på gamle klassikere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juni 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2010 Meget pene biler begge 2. Godt å se folk tar vare på gamle klassikere. Takker.. Leverte fra meg sandblåst understell fra 323i til pulverlakkering nå,satser på det blir bra. Har ellers kjøpt meg nye greenstuff bremseklosser,men det var litt "tykke" på en måte,fikk ikke de på plass uten at bremsa hang på. Så venter med å montere de til 323 understellet og bremser er på plass. Er samme klosser på alle. Imorgen skal bilen på treff i Ålesund,ser frem til å treffe flere med gamle bmw'er.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juni 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2010 Hehe,et par filmer fra autoslalom i helga...er første gang jeg prøver,så det er sagt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Juni 23, 2010 Share Skrevet Juni 23, 2010 Tøff lyd Hvor havnet du på resultatlista da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juni 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2010 Ikke som nr 1 vertfall... Vet ikke,har ikke sett lista.... Har nå handla litt "gromme" deler til bilen,som sikkert dukker opp i posten litt etter litt...eneste minuset med det er mer skruing... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juli 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2010 Da har understellsdelene fra 323'en komt fra pulverlakk,såg bra ut... Så da er det bare å skrive handleliste over nye deler som skal på. Har og fått sorte dørtrekk som skal limest litt på baksida før jeg monterer de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 3, 2010 Share Skrevet Juli 3, 2010 Fantastiske fine biler begge to Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juli 3, 2010 Share Skrevet Juli 3, 2010 ser ut som du trenger en diff-brems fet lyd da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juli 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2010 Takker, har handla diffbrems, satser på den dukker opp neste uke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juli 3, 2010 Share Skrevet Juli 3, 2010 da blir dette en meget artig bil tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juli 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2010 Ja håper det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DjaxxesE34 Skrevet Juli 7, 2010 Share Skrevet Juli 7, 2010 Sykt Bra Prosjekt du har her! =D, hvor kjøpte du de gull boltene til felgene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juli 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2010 Takker, kjøpte de på ebay mener jeg, fra Tyskland. Ble vel rundt tusingen tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juli 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2010 Da har jeg fått litt deler,diff med brems, "nytt" gulvteppe, e30 stoler som jeg skal prøve å tilpasse og trekke oppigjen. Ellers må jeg bare innse at motoren må åpnest i vinter og få en grundigere overhaling. Den ryker blått og bruker olje. Tenker å bruke bilen på Våler i september om det blir treff på meg, så se opp for ei blå røyksky.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Juli 17, 2010 Share Skrevet Juli 17, 2010 Da har jeg fått litt deler,diff med brems, "nytt" gulvteppe, e30 stoler som jeg skal prøve å tilpasse og trekke oppigjen.Ellers må jeg bare innse at motoren må åpnest i vinter og få en grundigere overhaling. Den ryker blått og bruker olje. Tenker å bruke bilen på Våler i september om det blir treff på meg, så se opp for ei blå røyksky.. Sportstoler da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå