Gå til innhold

Jås sin E21

Jås
 Share

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
Meget pene biler begge 2. Godt å se folk tar vare på gamle klassikere.

Takker..:)

Leverte fra meg sandblåst understell fra 323i til pulverlakkering nå,satser på det blir bra.

zg5u8zrr8kaxkucbqy5l.jpg

Har ellers kjøpt meg nye greenstuff bremseklosser,men det var litt "tykke" på en måte,fikk ikke de på plass uten at bremsa hang på. Så venter med å montere de til 323 understellet og bremser er på plass. Er samme klosser på alle.

Imorgen skal bilen på treff i Ålesund,ser frem til å treffe flere med gamle bmw'er..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke som nr 1 vertfall...;) Vet ikke,har ikke sett lista....

Har nå handla litt "gromme" deler til bilen,som sikkert dukker opp i posten litt etter litt...eneste minuset med det er mer skruing...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Da har understellsdelene fra 323'en komt fra pulverlakk,såg bra ut...:) Så da er det bare å skrive handleliste over nye deler som skal på. Har og fått sorte dørtrekk som skal limest litt på baksida før jeg monterer de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Da har jeg fått litt deler,diff med brems, "nytt" gulvteppe, e30 stoler som jeg skal prøve å tilpasse og trekke oppigjen.

Ellers må jeg bare innse at motoren må åpnest i vinter og få en grundigere overhaling. Den ryker blått og bruker olje. Tenker å bruke bilen på Våler i september om det blir treff på meg, så se opp for ei blå røyksky..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått litt deler,diff med brems, "nytt" gulvteppe, e30 stoler som jeg skal prøve å tilpasse og trekke oppigjen.

Ellers må jeg bare innse at motoren må åpnest i vinter og få en grundigere overhaling. Den ryker blått og bruker olje. Tenker å bruke bilen på Våler i september om det blir treff på meg, så se opp for ei blå røyksky..;)

Sportstoler da eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...