Gå til innhold

Jås sin E21

Jås
 Share

Anbefalte innlegg

• 4 weeks later...

Har fått gjort litt igjen..:)

Montert diffen med brems som jeg kjøpte,og den virker tight og fin,ingen ulyder som jeg kan høre og bremsa ser ut til å fungere..;)

Har og montert green stuff bremseklosser,ble helt andre bremser på bilen da ja!! Biter bedre,og forhåpentligvis mindre støv.

Så nå er bilen igrunnen klar til å bli piska litt på Våler tror jeg..:)

"Ny" og gammel diff:

oj93bwgls2fwp5qn7mt2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du prøve å lage noen lakriser 8)

Gikk fint å legge 2 snorer rett fram før og,men nå biter den på begge i sving også,så skal se det blir noen runde lakriser etterhvert...;)

Skal du på Våler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du prøve å lage noen lakriser 8)

Gikk fint å legge 2 snorer rett fram før og,men nå biter den på begge i sving også,så skal se det blir noen runde lakriser etterhvert...;)

Skal du på Våler?

Høres bra ut, har lyst. Men han så skal mappe bilen min er på ferie :? Men håper jeg rekker det før Våler. Skal du nedover da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag røska jeg faktisk av toppen på motoren. Etter litt undersøking og synsing her og der har jeg komt frem til at hovedårsaken til oljeforbruket må ligge i toppen. 2 av tettingene hadde faktisk gått av,og resten var rimelig dårlige. I tillegg var der endel slark i styringene. Så konklusjonen er at neste gang jeg skal sjekke motor skal jeg gå grundigere til verks og ikke hoppe over noe..:)

Skal levere toppen inn til overhaling slik at styringene blir skikkelig,og få slipt ventilene. Deadline er i god tid før våler........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,er planen det,har vertfall bestilt rom. Har du en turbobil og eller?

Litt treig å svare her, stemmer det, en orang e30 med bur. 8)

Blir bra med skikkelig overhaling av toppen på M10`en :D

Ok,vet du om du rekker våler nå da eller? Har mye artige biler du gitt...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,er planen det,har vertfall bestilt rom. Har du en turbobil og eller?

Litt treig å svare her, stemmer det, en orang e30 med bur. 8)

Blir bra med skikkelig overhaling av toppen på M10`en :D

Ok,vet du om du rekker våler nå da eller? Har mye artige biler du gitt...;)

Må mest sansynlig på sjø :( Har spørt meg fri. Men tviler. Bilen prøver jeg uansett få klar.

Ja har noen doninger stående :) Hadde virkelig sett frem til Våler :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Lite aktivitet her,men tok og bestilte meg gateslicks så får en testa det og...:) venter på at toppen skal bli ferdig hos verkstedet,syns det drar litt ut det her siden de først snakka om mandag/tirsdag...mangla to ventiler,men disse har gs på lager så skulle ikke være noe å vente på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

regna med kjøregleden gikk opp etter sperra har kommet på :D

Foresten, var det deg som kjørte en grå bmw e39 ? Sto på eurospar i ørsta for en månedstid sida, du kjørte forbi ett par ganger men klarte ikkje å kjenne dej igjen helt hehe

Hehe,frister til å legge ut ræva ja,men må vel prøve å begrense meg..:)

Ja var nok meg,såg bra ut in real med den bilen din..:) Måtte cruise saakte forbi etpar ganger og glane,tenkte å stoppe,men ble ikke til det... Familievogna e39'en,530 dat..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...