sladjan Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 Hehe,frister til å legge ut ræva ja,men må vel prøve å begrense meg.. Ja var nok meg,såg bra ut in real med den bilen din.. Måtte cruise saakte forbi etpar ganger og glane,tenkte å stoppe,men ble ikke til det... Familievogna e39'en,530 dat.. hehe ja, det er forståelig ;P viste ikke du hadde en e39 Jeg vet hvem du er for har møtt deg uendelige ganger i trafikken, vet du jobber/eier bondhus. Også tror jeg du har tatt skjegget hehehe Ser fram til å sjå litt nærmere på e21en på våler Utroli fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet August 27, 2010 Share Skrevet August 27, 2010 Grattis med godt bygge, morro og se hva du har gjort, hvor grundig og bra forklart det er. Kos deg med en meget pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theberg Skrevet August 30, 2010 Share Skrevet August 30, 2010 Gratulerer med ett flott resultat! Kommer til å være til god inspirasjon og hjelp når jeg nå skal ta fatt på E21 selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet August 30, 2010 Forfatter Share Skrevet August 30, 2010 Grattis med godt bygge, morro og se hva du har gjort, hvor grundig og bra forklart det er.Kos deg med en meget pen bil Takker.. Gratulerer med ett flott resultat! Kommer til å være til god inspirasjon og hjelp når jeg nå skal ta fatt på E21 selv Takker.. Har du handla bil,eller skal du kjøpe? Idag skal jeg hente toppen,endelig. Så imorgen håper jeg å få den på bilen igjen,måtte bestille nye ventiltettinger da de nye styringene er litt forskjellig fra de gamle,og dermed passer ikke tettingene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet August 30, 2010 Forfatter Share Skrevet August 30, 2010 Nyplana topp: Nye ventilstyringer,var endel slakke i de gamle : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theberg Skrevet August 30, 2010 Share Skrevet August 30, 2010 Grattis med godt bygge, morro og se hva du har gjort, hvor grundig og bra forklart det er.Kos deg med en meget pen bil Takker.. Gratulerer med ett flott resultat! Kommer til å være til god inspirasjon og hjelp når jeg nå skal ta fatt på E21 selv Takker.. Har du handla bil,eller skal du kjøpe? Idag skal jeg hente toppen,endelig. Så imorgen håper jeg å få den på bilen igjen,måtte bestille nye ventiltettinger da de nye styringene er litt forskjellig fra de gamle,og dermed passer ikke tettingene... Er på havet nå, men har laga en avtale med selger om at jeg henter den om 2ukers tid når jeg kommer hjem ...om den ikke er for shabby i forhold til hva jeg har sett å hørt ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet August 30, 2010 Forfatter Share Skrevet August 30, 2010 Ok,lykke til,e21 er et karosseri som blir lagt merke til,og har nydelige linjer...vertfall om du spør meg.. Men jeg er litt partisk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theberg Skrevet August 30, 2010 Share Skrevet August 30, 2010 Ok,lykke til,e21 er et karosseri som blir lagt merke til,og har nydelige linjer...vertfall om du spør meg.. Men jeg er litt partisk... Hehe, er fullstendig enig : D Er ikke store prosjektet jeg går til innkjøp på nå, men planlegger å finne et skikkelig e21-prosjekt som jeg kan pusle med når jeg har fri Men er sjelden vare, selv de mindre påpassede begyner å bli vanskelig å oppdrive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet August 31, 2010 Forfatter Share Skrevet August 31, 2010 Da er toppen montert,og foreløpig ser alt bra ut..ingen blårøyk så langt.. nå gjenstår finjustering av tenning og gassere,og finjustere spissing så skal bilen være klar for Våler.. Venter fortsatt på dekka,men satser på de dukker opp en av dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon S Arvesen Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 Da er toppen montert,og foreløpig ser alt bra ut..ingen blårøyk så langt.. nå gjenstår finjustering av tenning og gassere,og finjustere spissing så skal bilen være klar for Våler..Venter fortsatt på dekka,men satser på de dukker opp en av dagene. Godt og høre du rakk dette i tide Du har nok en god del friskere motor nå vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet September 1, 2010 Forfatter Share Skrevet September 1, 2010 Skal kjøre den endel mer og sjekke,men virka veldig bra igår... ingen blårøyk og penere gange. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet September 1, 2010 Share Skrevet September 1, 2010 Nydelig E21. på jakt selv etter en om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet September 1, 2010 Forfatter Share Skrevet September 1, 2010 Nydelig E21. på jakt selv etter en om dagen. Takker.. har blitt endel e21 på forumet her nå,synes det er gøy. Du får ha lykke til i søket etter e21.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet September 1, 2010 Share Skrevet September 1, 2010 Takk for det=) Lurer på hvor min gamle lilla 323 har blitt av, husker ikke reg nr på den heller i farta. lykke til videre=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet September 1, 2010 Forfatter Share Skrevet September 1, 2010 Takk for det=) Lurer på hvor min gamle lilla 323 har blitt av, husker ikke reg nr på den heller i farta. lykke til videre=) Se om du muligens har et bilde av den,med reg.nr... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå