Jås Skrevet September 9, 2010 Forfatter Share Skrevet September 9, 2010 Lykke til på Våler i helga Jås Jo takk,trengs helt sikkert ....hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet September 10, 2010 Share Skrevet September 10, 2010 Så den på henger i ferjekøa i går, litt av en bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet September 11, 2010 Share Skrevet September 11, 2010 hvor fikk du tak i sorte dørsider? Skulle gjærne hatt slike Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet September 11, 2010 Forfatter Share Skrevet September 11, 2010 hvor fikk du tak i sorte dørsider? Skulle gjærne hatt slike Kjøpte de av Marianne på forumet her. Nå har bilen fått kjørt seg endel på våler,og det meste funker...bremsene duger IKKE,men det var jeg igrunnen klar over.. blir nok oppgraderinger i vinter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet September 19, 2010 Forfatter Share Skrevet September 19, 2010 Dette bildet har er det vel terje berg som har tatt,kopierte det fra en annen tråd.. Hadde det morsomt på våler,og bilen var slett ikke så ustabil som mange advarte mot...tror det kan ha noe med at jeg har firer,og dermed bedre balanse i bilen en de med sekser. Driver nå og planlegger oppgraderinger til vinteren,og øverst på lista står bremser. Bak blir det originale 323i skivebremser,muligens zimmerman som er slissa. Fremme er jeg veldig i tvil om hva jeg skal gjøre. Alternativ 1 er originale 323i med litt bedre skiver og klosser. Er og mulig å bytte kaliper til en 4-stempla og bruke original størrelse på skiva. Et annet alternativ er 300mm oppgradering,men dette blir rundt 10 høvdinger kun foran,og like mye ekstra om jeg skal ha matchende bak. Lurer på om det blir litt overkill med så store bremser på denne motoren. Leker med tanken om litt kraftigere motor etterhvert,så da kan jo store bremser komme godt med.... Hva tror folket? Jeg må og ha en større radiator,noen som har tips til noe som kan passe greit i denne bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon S Arvesen Skrevet September 19, 2010 Share Skrevet September 19, 2010 Utrulig rått bilde Jås! Jeg hadde prøvd med 323 skiver foran og Volvo 240 4-stempla kaliper foran. Tror dette selges på biltema om jeg ikke husker feil. Bak tror jeg 325 e30 skiver og kaliper skal passe. Hadde prøvd dette førs Legg inn flere bilde fra Våler da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet September 19, 2010 Forfatter Share Skrevet September 19, 2010 Ja blir billigst å gjøre det på den måten,og vil nok få en hel del bedre bremser en nå.. Har desverre ikke så mange flere bilder,men håper kanskje han har flere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2010 Har nå bestilt en haug med deler,og mer skal det bli... Viktig med vinterarbeid.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heib Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 Nice ride Jås Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 RÅTT RÅTT RÅTT! Var innom jås for ukes tid siden og såg der var masse GROMT på gang! bare å glede seg til mere updates folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 Ja, vi venter i spenning Jås! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 Har trua på dette her, grom bil du bygger på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet November 8, 2010 Forfatter Share Skrevet November 8, 2010 Takker,holder på og pusse opp hus,så har ikke fått gjort en dritt med bilen på lenge... men nærmer seg nå heldigvis... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 Har ikke lyst å røpe hvilke oppgraderinger sladjan prater om da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ramsen Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 Flott bil du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå