Gå til innhold

Jås sin E21

Jås
 Share

Anbefalte innlegg

hvor fikk du tak i sorte dørsider? Skulle gjærne hatt slike

Kjøpte de av Marianne på forumet her.

Nå har bilen fått kjørt seg endel på våler,og det meste funker...bremsene duger IKKE,men det var jeg igrunnen klar over..:) blir nok oppgraderinger i vinter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Dette bildet har er det vel terje berg som har tatt,kopierte det fra en annen tråd..:) Hadde det morsomt på våler,og bilen var slett ikke så ustabil som mange advarte mot...tror det kan ha noe med at jeg har firer,og dermed bedre balanse i bilen en de med sekser.

rmeml98r5scyvq7ee39l.jpg

Driver nå og planlegger oppgraderinger til vinteren,og øverst på lista står bremser. Bak blir det originale 323i skivebremser,muligens zimmerman som er slissa.

Fremme er jeg veldig i tvil om hva jeg skal gjøre. Alternativ 1 er originale 323i med litt bedre skiver og klosser. Er og mulig å bytte kaliper til en 4-stempla og bruke original størrelse på skiva. Et annet alternativ er 300mm oppgradering,men dette blir rundt 10 høvdinger kun foran,og like mye ekstra om jeg skal ha matchende bak. Lurer på om det blir litt overkill med så store bremser på denne motoren.

Leker med tanken om litt kraftigere motor etterhvert,så da kan jo store bremser komme godt med....

Hva tror folket?

Jeg må og ha en større radiator,noen som har tips til noe som kan passe greit i denne bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...