Jås Skrevet November 8, 2010 Forfatter Share Skrevet November 8, 2010 Har ikke lyst å røpe hvilke oppgraderinger sladjan prater om da? Må jo få komt igang først... men tror det blir bra til slutt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet November 8, 2010 Forfatter Share Skrevet November 8, 2010 Flott bil du har Takker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 Har ikke lyst å røpe hvilke oppgraderinger sladjan prater om da? Må jo få komt igang først... men tror det blir bra til slutt... Pokker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon S Arvesen Skrevet November 9, 2010 Share Skrevet November 9, 2010 Ja dette blir bra Jås Gler meg til å se og høre resultatet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Desember 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2010 Går jævli treigt her...men har fått det meste av deler jeg trenger til vinterens prosjekter... Her er NOE av det som skal på i vinter.... Har 3-4 store kasser med deler pluss noe annet rask liggendes bare å vente... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 1, 2010 Share Skrevet Desember 1, 2010 like it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Desember 1, 2010 Share Skrevet Desember 1, 2010 Jeg har ett sett helt nye skvettlapper om du trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Desember 1, 2010 Share Skrevet Desember 1, 2010 Er interessert i hva som skjuler seg i de 3-4 kassene dine jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Desember 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2010 Ja der er mye forskjellig gitt... blant annet ALT av bremser,skal bygge om til 323,inkl grommere klosser både foran og bak. Carbotech klosser. Der er nye ringer til felgene... Pluss pluss.... Skal ta noen bilder etterhvert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Desember 1, 2010 Share Skrevet Desember 1, 2010 Herlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Desember 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2010 Har ikke skjedd så mye her enda,men her er litt av det som skal gjøres i vinter... Har gått over nye masinisten,bytta litt pakninger og planlagt,starter forhåpentlig på byttet ganske snart.. Blir ikke like rått som enkelte andre e21'er på forumet,men gleder meg til resultatet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 Gromt Tid du he plana om prøvestart da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 oi oi oi, dette høres og ikke minst ser bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Desember 16, 2010 Share Skrevet Desember 16, 2010 flott! grattis med s14! det trur jeg er en suveren motor i e21 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Desember 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2010 Ja har tro på dette,tror den kan gå rimelig greit med 200 hk og rundt 1000 kg... prøvestart er ikke planlagt,men har vertfall fått komt igang med skruing nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå