Gå til innhold

Jås sin E21

Jås
 Share

Anbefalte innlegg

Ja håper det vil fungere greit...:) ¨Kjøpte den av davidsm her på forumet,han bor i Ålesund så da måtte jeg bare slå til....bra pris på de ja,men regner med de ikke faller i pris...

Såpass ja,er noe dritt å ha flere biler å bruke tid\penger på...;) Du skal på rudskogen ja,blir sikkert bra det selv om det er snø. Gleder meg vilt til årets treff,skal prøve å få med meg mest mulig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Har jobba litt i helga,nærmer seg forhåpentligvis prøveoppstart. Er endel ting som må lagest\modifiseres så tar litt tid før alt er helt ferdig. Men skal stå på litt nå så jeg er sikker på bilen er 100% klar til sesongen...:)

0otymaxog8ie11l35kbd.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig me første oppstart:D kordan blir vekta på dinne kontra org M3?

Ja det er en deilig følelse..:)

Aner ikke vekta på en m3 jeg,men denne var ca 1000 kg med den andre motoren. Vet ikke om denne er stor forskjell på. Men håper det blir en morsom bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

En liten smakebit,dette var selvfølgelig på lukka område....med piggdekk,så slet med grepet... :shock:

Flytter seg bedre en tidligere vertfall... :wink:

Ps,håndbrekket står ikke på,fikk dårlig kontakt på bryteren når jeg bytta håndbrekkabler,og har ikke gidda å sett på det enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten smakebit,dette var selvfølgelig på lukka område....med piggdekk,så slet med grepet... :shock:

Flytter seg bedre en tidligere vertfall... :wink:

Ps,håndbrekket står ikke på,fikk dårlig kontakt på bryteren når jeg bytta håndbrekkabler,og har ikke gidda å sett på det enda.

morro morro! :) du får legge ut mer film etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...