lorve Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 Jasså Blir helrått det her! Såg du var ute og lufta bilen igår, etter jobb Noen problemer med konverteringen da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mars 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2011 bilen din kler s14 husker ikke om du har nevnt noe om dette før, men har du tenkt noe på godkjenning av motorskifte? Har veldig lyst å få det godkjent,men virker lite sannsynlig jeg klarer å skaffe dokumentasjon som biltilsynet kommer til å godta...må dokumentere at chassiset tåler de ekstra kreftene. Men om noen vet om noen tips så takker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mars 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2011 Jasså Blir helrått det her! Såg du var ute og lufta bilen igår, etter jobb Noen problemer med konverteringen da eller? Ja kjører den mer og mer nå,må få testa skikkelig.. Ingen store problemer,gikk egentlig greit. Men har et merkelig problem med at den stopper plutselig,uten forvarsel. Hittil har det bare vært å starte den og kjøre videre,men frykter/håper det vil utvikle seg slik at det blir mulig å finne feilen...er rimelig vanskelig å finne når den dukker opp veeeeldig sporadisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lorve Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 Hehe, kjekt når man får det til Ang det problemet, kan ikke bere bensinpumpa som kutter eller noe sant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mars 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2011 Hehe, kjekt når man får det til Ang det problemet, kan ikke bere bensinpumpa som kutter eller noe sant? Den er ny,men mistenker bensinpumpereleet eller hovedreleet..lurer på å bare bestille de så er de vertfall bytta.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 ja, sjekk bensinpumpereleet. det hadde jeg også problem med på min e30 m3 s14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjakan Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 Blir nokk en morsom bil ja! e vell ganske kvasse dissa S14 motorane..Du lyt begynne å bruke dinna til kjøretimane;) Hehe,tror du noen vil kjøre den gamle haugen?... Ja, hakje vør mj imot Steik ! Flytta no sj bra no! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mars 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2011 En liten film til. Spant og sto i med gamle vinterdekk,dette var opp til 3.gir,drar omtrent like godt videre på 4.gir... 5. har jeg ikke dratt noe på enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mars 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2011 Blir nokk en morsom bil ja! e vell ganske kvasse dissa S14 motorane..Du lyt begynne å bruke dinna til kjøretimane;) Hehe,tror du noen vil kjøre den gamle haugen?... Ja, hakje vør mj imot Steik ! Flytta no sj bra no! Hehe,nei kan vel være nyttig å prøve en gammel bil uten all slags elektronikk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 feil link? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mars 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2011 feil link? Hmmm,ja ble noe krøll,virker den nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 feil link? Hmmm,ja ble noe krøll,virker den nå? jepp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 Coolt prosjekt. Stå på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mars 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2011 Takker.. Driver og bytter ringer på felgene nå,blir ikke så mye bredere,men 8,5 bak og 7,5 foran. 195/50r15 bak,fremme vet jeg ikke helt enda... Har fått ferdig en bakfelg: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Davidsm3 Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Tøøft dette blir bra. god å se at motoren kom til nytte:D rart at den stopper... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå