Gå til innhold

Jås sin E21

Jås
 Share

Anbefalte innlegg

Har ikke skjedd så mye her siden sist,driver med felger og venter på noe smådeler som er til pulverlakk. Lurer fælt på hva slags dekk jeg skal ha på rs'ene,vanlige eller "banedekk"...har et sett til med felger som jeg kan bruke til banehjul,men er jo noe herk å dra med seg flere sett hjul.

Har handla modellbil av Arild G her på forumet,er utrolig detaljert må jeg si...:D

n7abbwq87s5z2grl1814.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med to nye ringer fant jeg ut at de to brukte måtte polerest opp igjen. Jobba og sleit som faen,og syntes ikke det ble noe bedre...men la en upolert la med den jeg hadde polert,og var litt forskjell å spore heldigvis...;)

9fom5y3s6n9cd5zfm2c1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bra det der. :)

Ja blir vertfall bedre,men satan til en jobb...

Det store spørsmålet nå er hva jeg skal beskytte de med,har prøvd sharkhide men syntes de blir mattere da... Får autobahn swisswax felgvoks i posten en av dagene,håper kanskje det kan fungere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja frister ikke å sette på den upolerte ringen for å si det slik...:)

Høres bra ut,da satser jeg på den er bra! Såg den var kommet til ålesund idag,så da dukker den forhåpentligvis opp imorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bra det der. :)

Ja blir vertfall bedre,men satan til en jobb...

Det store spørsmålet nå er hva jeg skal beskytte de med,har prøvd sharkhide men syntes de blir mattere da... Får autobahn swisswax felgvoks i posten en av dagene,håper kanskje det kan fungere.

Kor du bestillte autobahn hen da? Snart på tide med en prøvetur :) Flytende fra gasolin du kjøpte til kantene, ble bra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte frå scandicshine. Heime frå sjø no då simon? Jævla synd d blei full vinter her igjen!!! Men blir vel bedre tider snart...:)

Okej :) Nei på sjøen enda. Jå håper snøen er borte når jeg kommer hjem. Må få e21n klar til 1. mai 8)

Ja d håper jeg og!!! Er drittlei snø!

Ja du må få bilen klar,gleder meg stort til årets sesong,håper bare bilen holder..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...