Jås Skrevet Mars 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2011 Ble meget bra dette her, tøff lyd. E21 kler S14 meget bra:-) Ja tror det må være en grei motor når det først skal være kun 4 sylindre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mars 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2011 Har ikke skjedd så mye her siden sist,driver med felger og venter på noe smådeler som er til pulverlakk. Lurer fælt på hva slags dekk jeg skal ha på rs'ene,vanlige eller "banedekk"...har et sett til med felger som jeg kan bruke til banehjul,men er jo noe herk å dra med seg flere sett hjul. Har handla modellbil av Arild G her på forumet,er utrolig detaljert må jeg si... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mars 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2011 Med to nye ringer fant jeg ut at de to brukte måtte polerest opp igjen. Jobba og sleit som faen,og syntes ikke det ble noe bedre...men la en upolert la med den jeg hadde polert,og var litt forskjell å spore heldigvis... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Blir bra det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mars 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2011 Blir bra det der. Ja blir vertfall bedre,men satan til en jobb... Det store spørsmålet nå er hva jeg skal beskytte de med,har prøvd sharkhide men syntes de blir mattere da... Får autobahn swisswax felgvoks i posten en av dagene,håper kanskje det kan fungere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Mye jobb er det ja, men etter resultatet og dømmer det nok totalt verdt det. Den Autobahn felgvoksen fra Swisswax fikk 5 av 5 stjerner i en omtale hos ScandicShine, får håpe den holder mål. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mars 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2011 Ja frister ikke å sette på den upolerte ringen for å si det slik... Høres bra ut,da satser jeg på den er bra! Såg den var kommet til ålesund idag,så da dukker den forhåpentligvis opp imorgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon S Arvesen Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Blir bra det der. Ja blir vertfall bedre,men satan til en jobb... Det store spørsmålet nå er hva jeg skal beskytte de med,har prøvd sharkhide men syntes de blir mattere da... Får autobahn swisswax felgvoks i posten en av dagene,håper kanskje det kan fungere. Kor du bestillte autobahn hen da? Snart på tide med en prøvetur Flytende fra gasolin du kjøpte til kantene, ble bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 dæven så bra det blir! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2011 Kjøpte frå scandicshine. Heime frå sjø no då simon? Jævla synd d blei full vinter her igjen!!! Men blir vel bedre tider snart... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2011 dæven så bra det blir! Takker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon S Arvesen Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 Kjøpte frå scandicshine. Heime frå sjø no då simon? Jævla synd d blei full vinter her igjen!!! Men blir vel bedre tider snart... Okej Nei på sjøen enda. Jå håper snøen er borte når jeg kommer hjem. Må få e21n klar til 1. mai Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 Hørte meguiars metal polish skal være den beste med tanke på holdbarhet på polerte felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 Jeg bruker Meguiar's metal polish på mine, nytter ikke å legge på Autobahn på kanten så lenge det ikke er lakk på den. Fant du ut av det med oljetrykk greiene eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet April 1, 2011 Forfatter Share Skrevet April 1, 2011 Kjøpte frå scandicshine. Heime frå sjø no då simon? Jævla synd d blei full vinter her igjen!!! Men blir vel bedre tider snart... Okej Nei på sjøen enda. Jå håper snøen er borte når jeg kommer hjem. Må få e21n klar til 1. mai Ja d håper jeg og!!! Er drittlei snø! Ja du må få bilen klar,gleder meg stort til årets sesong,håper bare bilen holder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå